پرویزی سروری عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: «انتخاب علی آبادی بهعنوان سرپرست وزارت نفت بر خلاف منافع ملی کشور است، علی آبادی یک بار به مجلس بهعنوان گزینه وزارت نیرو مطرح شد اما نمایندگان به وی رأی اعتماد ندادند، لذا حضور ایشان بهعنوان سرپرست وزارت نفت هیچ توجیه کارشناسی ندارد. بنابراین در صورتیکه نمایندگان با ادغام 2وزارتخانه نفت و نیرو در قالب وزارت انرژی موافقت کنند معرفی علی آبادی بهعنوان گزینه وزارت انرژی موج جدیدی از اختلافات را میان دولت و مجلس ایجاد خواهد کرد».
شقه دروني رژيم,
نزاع بر سر انتخاب علی آبادی بهعنوان سرپرست وزارت نفت
-
- سیاست
- 1390/03/19
محمدعلی آبادی، وزیر جدید نفت رژیم آخوندی
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5a4f91a-493b-421f-9325-1a967f25ed54"></iframe>