728 x 90

حمله به احمد ي نژاد,شقه دروني رژيم,

تشکیل یک کمیته در مجلس ارتجاع برای رسیدگی به پرونده باند احمدی‌نژاد

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

خبرگزاری حکومتی فارس ۱۶ خرداد۱۳۹۰، نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی از تشکیل کمیته رسیدگی به جریان انحرافی در مجلس خبر داد.

بنا‌ به این گزارش، محمد‌کریم عابدی، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، با انگلیسی و صهیونیستی دانستن باند احمدی‌نژاد، موسوم به جریان انحرافی، از تشکیل کمیته‌ رسیدگی تحرکات این جریان با همکاری دادستانی، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات رژیم در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد.

محمد‌کریم عابدی «عرفان‌های کاذب» را یکی از انحراف‌های قبل و بعد از انقلاب برشمرد و افزود: «منافقین، التقاطی‌های مختلف، نهضت آزادی، ملی‌گراهایی چون پان‌ایرانیسم‌ها، فراماسونرها، سکولارها، بهائیون که رئیس آنها در دوره طاغوت شخص دولت هویدا بود و حجتیه که به طرز وحشتناکی علیه عقاید ناب شیعه پیچیده و هم‌چنان تاخت‌ و تاز می‌کنند از جمله این منحرفین هستند».

خبرگزاری حکومتی فارس، گزیده سخنان وی را به این شرح منتشر کرده است:

«کمونیست و توده‌ای‌ها مثل احسان طبری ـ دار و دسته‌اش و انواع کلکسیون انحرافاتی که از ابتدای انقلاب تاکنون هم موج می‌زنند علاوه بر انحراف‌های فوق بوده و همگی در یک خط هستند البته ویترین‌های متفاوت. کمونیست اقلیت، کمونیست اکثریت، گروهک تروریستی دموکرات به نام موسوم به کومله و بسیاری دیگر از این انحراف‌های عرفانی هستند، هر کدام گاه با انشقاق‌های گوناگون و گرفتن چهره سیاسی به خود بروز می‌کردند؛ البته بدترین آنها حزب خلق مسلمان در ابتدای انقلاب بود که با همراهی نهضت آزادی فعال شدند.

هر کسی از قانون اساسی و اصل ولایت زاویه بگیرد با اسلام ناب فاصله گرفته، پس او منحرف است و در هر جایگاهی باشد؛ این اصل جاری است، مثل موسوی که زمان امام در آزمایش‌ها رفوزه شده بود، خود او هم قصد آمدن به صحنه را نداشت ولی منحرفی بدتر از او همانند خاتمی گناه‌ بزرگی مرتکب شد و موسوی را از خلوتکده‌اش بیرون کشید.

خاتمی با این هدف که موسوی در انتخابات از او پشتیبانی کند؛ او را به صحنه انتخابات آورد، هم‌چنین ورود کروبی به میدان رقابت، به تحریک خاتمی بود تا با شکستن آراء اصول‌گرایان، خاتمی در صدر قرار گیرد، ولی مکر خداوند به هیچ‌یک از این نااهلان مکار که مصداق سخن امام هستند، فرصت نداد.

بنی‌صدر اولین انحراف در دولتها است و نمونه دیگر این انحراف‌ها، حلقه‌کیان ساکن در دفتر مطالعات استراتژیک ریاست‌جمهوری دوره سازندگی و دیگر افراد حاضر در این محل چنان به طمع ورزی مشغول بودند که حتی با برنامه افزایش عمر ریاست جمهوری، می‌خواستند دست به تغییر قانون اساسی بزنند.

نمی‌خواهم نامی از افراد مخلص خداجو فاش شود. فردی را می‌شناسم که توسط همین دولت از وزارت برکنار شد؛ هنوز در همان آپارتمان ۷۰ متری زندگی می‌کند، شخصیت دیگری هست؛ وی ۳۷ الی۴۰سال بالاترین مقامات و بهترین جایگاهها را داخل و خارج از کشور داشته؛ برترین مأموریتهای بین‌المللی هم اجرا کرده ولی همین الآن در خانه مستأجری زندگی می‌کند.

گله‌مندی که مقام معظم رهبری از آن به‌شدت انتقاد دارند همین موارد است، آقازاده‌هایی آمدند چپاول کردند و هم‌چنان مورد حمایت شخصيت‌های حقوقی هستند. کسی که دیروز خود عمل اشتباه را مرتکب می‌شود چگونه می‌تواند امروز دیگران را از ارتکاب به آن عمل نفی کند؛ ممکن است ورود به این جریان برای افرادی فعلاً نفعی نداشته و با آنها یک دست نشده‌اند؛ اشخاصی که منحرف بوده‌اند نمی‌توانند با موضع‌گیری در برابر جریان انحرافی، آنان را مورد انتقاد قرار دهند.

جریان فعلی که باعث اختلال فعالیت شده "جریان حجتیه " است. این جریان از انحرافات عظیم و بزرگی است که باید توسط رسانه‌های خبری دنبال و کارگردان این جریان را بیابند با آنها صحبت کنند تا هدف و ریشه‌ آنها را به دست آورند. این گروهها ساخته انگلیس و صهیونیسم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/657a1c68-f371-4868-87d8-5b64c0d4c734"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات