728 x 90

موسسه تونی بلر: انگلستان باید سپاه پاسداران را با اثرگذاری فوری ممنوع کند

سپاه پاسداران - عکس از آرشیو
سپاه پاسداران - عکس از آرشیو

نشنال امارات، روز ۲۷دی نوشت: موسسه تونی بلر پرونده ای را برای ممنوعیت سپاه ایران مطرح می‌کند. ممنوعیت سپاه پاسداران پیام روشنی به رژیم آخوندی خواهد داد که تروریسم و ​​ستیزه جویی قابل تحمل نخواهد بود.
موسسه تونی بلر برای تغییرات جهانی (TBI) در گزارشی اعلام کرد که انگلستان باید سپاه پاسداران را با اثرگذاری فوری ممنوع کند.
این مؤسسه دلایل قانع‌کننده‌ای را برای ممنوع کردن سپاه پاسداران بیان می‌کند.
بر اساس گزارش موسسه تونی بلر، بیش از ۴۳سال است که سپاه پاسداران مسئول طراحی حملات تروریستی جهانی، گروگان‌گیری و سایر جرایم در خاک خارجی از جمله در اروپا و انگلستان و همچنین نقض حقوق بشر در ایران بوده است.
نویسنده این مقاله گفت: «سپاه پاسداران با تمام معیارهای ممنوعیت توسط دولت انگلستان بر اساس قانون تروریسم ۲۰۰۰ مطابقت دارد.
سپاه پاسداران یک سازمان خشونت‌گرا و ... افراطی است که هیچ تفاوتی با گروه‌های ممنوعه در انگلستان از جمله داعش، القاعده و حزب‌الله ندارد.
روز دوشنبه فاش شد که تهران از آزادی جسد علیرضا اکبری خودداری کرده است.
اندی اسلتر(Andy Slaughter)، نماینده حزب کارگر از همر اسمیت، به مجلس عوام گفت که آقای اکبری از رای دهندگان وی است و خانواده‌اش به او گفته‌اند که رژیم ایران از آزادی امتناع کرده و تهدید به نابودی جسد او کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e4affbb-32c8-4f75-82e5-717cd00fdc2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات