728 x 90

-

اعدام سبعانه ۸نفر در شهرهای مختلف توسط رژیم آخوندی

-

اعدامها در ایران - آرشیو
اعدامها در ایران - آرشیو
دیکتاتوری ضدبشری آخوندی در ادامه موج اعدامهای بی‌وقفه، طی دیروز و امروز هشت نفر را در شهرهای شیراز، ساری، قزوین و کرج بدار آویخت.

بنا‌ به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی، صبح امروز چهار نفر در شیراز، دو نفر در ساری و یک نفر در قزوین اعدام شدند. بنا‌ به همین گزارش قربانیان این جنایت که در شیراز در ملأعام اعدام شدند، حمید رنجبر اسلام لو، حمیدرضا باقری، مسعود دهقان و مهدی علی‌پور نام داشتند.

آخوند اسدالله جعفری، دادستان جنایتکار رژیم در ساری از اعلام اسامی دو قربانی اعدام شده خودداری کرد اما گفت: پرونده‌این مجرمین پس از دستگیری، در دادگاه انقلاب شهرستان ساری به جریان افتاد و مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از رسیدگیهای نهایی و اجرای تشریفات قانونی، سرانجام حکم آنها در سحرگاه امروز پنجشنبه به اجرا درآمد.

یک رسانه حکومتی دیگر، از اعدام یک نفر به نام مهدی فرجی در ملأعام در شهر قزوین خبر داد.

گزارش دیگری حاکی است، روز گذشته (چهارشنبه) نیز، یک زندانی به نام صادق حشمتیان در زندان گوهردشت کرج توسط دژخیمان رژیم بدار آویخته شد.

دیکتاتوری ضدبشری آخوندی به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت جهت جلوگیری از خیزش و اعتراضهای مردم، به اعدامهای فزاینده و گسترش سرکوب عمومی دست‌زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ac9d91c-cf0a-4045-ba5e-7fc6d5215028"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات