728 x 90

شقه دروني رژيم,

دفاع احمدی‌نژاد از حمید بقایی و کارنامه سازمان میراث فرهنگی

-

پاسدار احمدی‌نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد
محمود احمدی‌نژاد در سخنان امروز خود در پاسخ به منتقدان و مخالفان سیاستهای دولت او در تجلیل از گذشته‌ی ایران و نیز مطرح‌کنندگان مکتب ایران یا اسلام ایرانی با تمجید مجدد از تمدن و گذشته‌ ایران گفت: ”وقتی نام ایران را می‌بریم برخی ناراحت می‌شوند، ناراحتی ندارد ما ایرانی هستیم اگر نام ایران را نبریم پس نام کجا را ببریم“ ؟
احمدی‌نژاد افزود: ”لابد انتظار دارند اسم برخی کشورها نظیر انگلیس و آمریکا را به زبان بیاوریم“.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع حمید بقایی، رئیس پیشین ”سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری“ ضمن دفاعی سرسختانه از بقایی و کارنامه‌ این سازمان گفت که در این دولت صیانت از آثار فرهنگی ایران ولو با کتک‌خوردن و توهین شنیدن ادامه خواهد داشت و او از مسئولان سازمان میراث فرهنگی تشکر می‌کند.

باید خاطرنشان کنیم که در هفته‌ها و روزهای اخیر نزدیکان احمدی‌نژاد از جمله اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی هدف حملات تند اقتدارگرایان طرفدار رهبر جمهوری اسلامی و فعال در دو قوه‌ قضاییه و مقننه بوده و از نزدیکان احمدی‌نژاد با عنوان ”جریان انحرافی“ انتقاداتی شدید به‌عمل آمده و حتی گروهی از مقامات این جناح خواستار بازداشت اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، شده‌اند.
محمود احمدی‌نژاد در سخنان امروز خود در پاسخ به منتقدان و مخالفان سیاستهای دولت او در تجلیل از گذشته‌ ایران و نیز مطرح‌کنندگان مکتب ایران یا اسلام ایرانی با تمجید مجدد از تمدن و گذشته‌ ایران گفت: ”وقتی نام ایران را می‌بریم برخی ناراحت می‌شوند، ناراحتی ندارد ما ایرانی هستیم اگر نام ایران را نبریم پس نام کجا را ببریم“ ؟
احمدی‌نژاد افزود: ”لابد انتظار دارند اسم برخی کشورها نظیر انگلیس و آمریکا را به زبان بیاوریم“.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به منتقدان آوردن و نمایش دادن منشور کوروش در ایران گفت: ”باید از این افراد پرسید ایا این محتوا متعلق به ملت ماست یا نه، آیا این منشور کوروش است یا نه، آیا این متن متصل به این سرزمین می‌باشد یا نه“ ؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0efc0d8c-0ee1-4dfa-8a47-b2364e8e51dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات