728 x 90

شقه دروني رژيم,

درگیری میان باندهای ارتجاع در مجلس آخوندی

-

--
--
روز گذشته بر اثر درگیری و گلاویز شدن باندهای مختلف نمایندگان مجلس رژیم بر سر ردیفهای الحاقی بودجه سال ۹۰، مجلس به تعطیلی کشیده شد.

ارگان خبری وزارت اطلاعات نوشت: پس از این‌که اولین ردیف که مربوط به سیمینه رود بود با رأی نمایندگان حذف شد، حجت الله رحمانی با فریاد و سر و صدای بسیار مقابل لاریجانی قرار گرفت و فریاد زد این کار شما خیانت به مردم است، من خون به‌پا می‌کنم.

این رسانه حکومتی افزود: وی که به سمت هیأت‌رئیسه هجوم برده بود و قصد داشت از پله‌های جایگاه هیأت‌رئیسه بالا برود با ممانعت تعدادی از نماینگان مواجه شد، اما همه آنان را با شدت از سر راه خود کنار زد و بالاخره موفق شد وارد جایگاه هیأت‌رئیسه شود به‌دنبال این اتفاق تعداد بیشتری از نمایندگان به سمت او رفته و تلاش کردند او را از هیأت‌رئیسه دور کنند. .. رحمانی مجدداً خطاب به لاریجانی فریاد کشید که این خیانت به مردم است... در نهایت نمایندگان موفق شدند رحمانی را از صحن مجلس خارج کنند. چنان جو جلسه یکشنبه مجلس بر هم ریخت که رئیس مجلس ناگزیر از تعطیل کردن جلسه شد.

بنا‌ به همین گزارش لاریجانی ادامه جلسه را به بعدازظهر موکول کرد، اما بعدازظهر نیز از طریق بلندگوهای مجلس اطلاع داده شد که جلسه عصر مجلس لغو» شده است.
غفوری فرد نماینده مجلس رژیم، گفت جنجال امروز مجلس و.. بازتاب بین‌المللی آن در رسانه‌های خارجی... با این اشتباه، هزینه زیادی را برای (نظام) در پی داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/925f5b4e-2a0c-4abc-be57-3d9cf09cab06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات