728 x 90

-

درست کردن همه چیز از شکلات

-

همه چیز از شکلات
همه چیز از شکلات
این مغازه رستوران تنها نمونه از این نوع در پاریس است. این اولین فروشگاهی است که در آن همه چیز را با شکلات درست می‌کند حتی نیمرو و خوراک میگو را،

این مؤسسه شامل یک رستوران، یک اتاق برای چک و مزه کردن مواد و یک بوتیک می‌باشد و تهیه کننده انواع غذاها و شیرنیها می‌باشد. پیر کلوزل صاحب این مؤسسه می‌گوید: پدر بزرگ و پدر من مغازه شیرینی و شکلات داشتند، برادر و دو خواهرم نیز در صنعت شکلات سازی کار می‌کنند. این واقعاً محصولی است که آب به دهان می‌آورد و باعث خوشحالی و شادمانی می‌شود.

این مغازه انواع شکلاتهای سنتی را با کاکائویی که از غنا و برزیل وارد می‌کند، درست می‌کند. ولی در آشپزخانه یک اتفاق غیرمعمولی اتفاق می‌افتد. آشپز: من غذاها را با طعم کمی از کاکائو درست می‌کنم که با سرکه‌ای که از شکلات درست شده سرو می‌شوند.

تمام غذاهای این‌جا مانند این غذای میگو حداقل یک مزه‌ای از شکلات در خود دارد.

آشپز: ما شکلات را در مرباهایمان استفاده می‌کنیم که در واقع مانند ادویه عمل می‌کند…

شکلات دیگر یک کالای گران قیمت و تجملی نیست و در همه جا پیدا می‌شود برای همین علاقه رو به گسترشی در رابطه با محتویات آن دیده می‌شود. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره تاریخچه آن می‌توانید به موزه شکلات در پاریس مراجعه کنید.

شکلات در واقع از درخت کاکائو به‌دست می‌آید که گل، میوه و دانه دارد که برای درست کردن شکلات استفاده می‌شود. مردم بومی آمریکای مرکزی ۴۰۰۰سال است که از دانه‌های کاکائو استفاده می‌کنند. بعدها اسپانیاییها این ماده را به اروپا آوردند که از آن زمان با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34f4c3c0-d955-405b-b039-4128bca46a6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات