728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

تظاهرات ایرانیان آزاده و شریف در اعتراض به یورش وحشیانه مزدوران مالکی به اشرف در مونترال کانادا

-

 -
-
روز یکشنبه ایرانیان آزاده، خانواده‌های اشرفیان و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران تظاهراتی در محکوم کردن حمله جنایتکارانه نیروهای مالکی به اشرف و به‌شهادت رساندن ۳۴مجاهد اشرفی و مجروح کردن ۳۰۰نفر در میدان فیلپ در مونترال برگزار کردند. تظاهرکنندگان با در دست داشتن عکس شهدا و با شعارهای محکم خواستار حفاظت اشرف از طرف آمریکا و اخراج نیروهای اشغالگر عراقی از اشرف شدند.

در تظاهرات امروز خانم ریموند فولکو رئیس مشترک کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک خطاب به ساکنان اشرف گفتند:
دوستان عزیز در کمپ اشرف. ما می‌خواهیم شما بدانید که اینجا در کانادا ما به شما فکر می‌کنیم و به فداکاریهایی که می‌کنید خودتان، خانواده‌تان، برادرانتان، خواهرانتان، فرزندانتان که برای دموکراسی مبارزه می‌کنند و مجبور شدید قتل ۳۴نفر از ساکنان اشرف را تحمل کنند.
ما به شما فکر می‌کنیم. ما سخت کار می‌کنیم که به دولت کانادا و دولت آمریکا فشار بیاوریم که بتوانند به کمک شما بیایند و ما برای شما بهترین چیزها را آرزو می‌کنیم. ما آرزو می‌کنیم که شما به مبارزه در کمپ اشرف ادامه دهید همان‌طور که ما در کانادا به نیابت از شما می‌کنیم.
متشکرم.
 
تظاهرات ایرانیان آزاده دراعتراض به یورش وحشیانه مزدوران مالکی به اشرف در مونترال کانادا
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/440e250b-942f-4f5e-b92f-87db3aaab7a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات