728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

صدای رژیم آخوندی تنها صدای حمایت از تهاجم وحشیانه مالکی به ساکنان اشرف

-

حمله ماموران جنایتکار مالکی به اشرف
حمله ماموران جنایتکار مالکی به اشرف
خبرگزاری آسوشیتدپرس از استقبال رژیم ضدبشری آخوندی از کشتار در اشرف، در مقابل محکومیت جهانی این حمله وحشیانه خبر داد.

آسوشیتدپرس نوشت روز شنبه دیپلومات ارشد ایران مقامات عراقی را برای راه‌اندازی حمله مرگبار در اردوگاه تبعیدیان ایرانی، (که رژیم تهران آنها را تروریست می‌داند)، ستود.
صدای رژیم ایران تنها صدای حمایت از این سرکوبها در برابر انتقادات بین‌المللی‌ای می‌باشد که رژیم ایران برای شنیدن آنها کر است.

این خبرگزاری افزود: وزیر امور خارجه رژیم ایران علی اکبر صالحی این عملیات را نشانه دیگری از نزدیکتر شدن روابط میان عراق و رژیم ایران دانست.

آسوشیتدپرس با اشاره به آمار کشته‌ها و مجروحان این حمله وحشیانه نوشت

تایید تعداد کشته و زخمی‌ها به‌طور مستقل به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نمی‌باشد زیرا که نیروهای امنیتی عراق از ورود خبر نگاران به این کمپ خودداری می‌کنند.
این حمله توسط سازمان ملل متحد، ایالات متحده، و مقامات انگلیسی محکوم گردید و از دولت عراق خواستند که فشار را از روی تبعیدیان، که توسط جامعه بین‌المللی به‌عنوان پناهندگان سیاسی شناخته شده‌اند را کم کنند.

آسوشیتدپرس در پایان می‌نویسد:
این گروه رهبران شیعه عراق - و به‌طور خاص، نخست‌وزیر نوری المالکی را به سخره گرفته و آنها را بازیچه حکومت شیعه در ایران خوانده است.
در زمان حمله، نیروهای آمریکایی نزدیکی اشرف مستقر شده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a8fc5ec-095e-47e2-bb5d-330c02f61a95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات