728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

تظاهرات ایرانیان آزاده در اعتراض به حمله به اشرف - کپنهاک

-

تظاهرات ایرانیان آزاده در کپنهاک
تظاهرات ایرانیان آزاده در کپنهاک
روز شنبه ۲۰ فروردین ایرانیان آزاده و حامیان مجاهدین و مقاومت ایران از مقابل عفو بین‌الملل درمرکز شهر کپنهاک شروع به راهپیمایی کردند و سپس طی تظاهراتی در مقابل سفارت آمریکا در دانمارک علیه حمله جنایتکارانه به اشرف توسط مالکی مزدور و نوکر خامنه‌ای و به‌شهادت رساندن سی وسه تن از رشیدترین و پاکبازترین فرزندان مردم ایران را شدیداً محکوم کردند.

آنها به مالکی و ولی‌فقیه ارتجاع و جنایتکارانی که دستشان به خون فرزندان ایران‌زمین آغشته است هشدار دادند که به‌زودی در دادگاه بین‌المللی به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه و به سزای اعمال کثیف خود خواهند رسید.
در فراخوان اتحادیه انجمنهای دانمارک به‌عنوان برگزار کننده‌ این راهپیمایی و تظاهرات بزرگ چنین آمده بود: ”ما به سی وسه شهید سرفراز اشرفی که در حمله جنایتکارانه نیروهای فاشیست عراقی به‌شهادت رسیده‌اند درود بیکران می‌فرستیم.

ما شدیداً حمله نیروهای مسلح مالکی جنایتکار به اشرف را محکوم می‌کنیم و از دولت آمریکا می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر دخالت فوری کند تا نیروهای ارتش اشغالگر مالکی که به‌ دستور سردسته تروریستهای دنیا یعنی سیدعلی خامنه‌ای که اشرف را اشغال کرده‌اند را از آن‌جا خارج کنند.
ما از دولت آمریکا می‌خواهیم ا کنون که این فاجعه انسانی توسط مالکی مزدور و به دستور ارباب طلسم شکسته‌اش خامنه‌ای صورت گرفته، آمریکا موظف است که سریعا جلوی قتل‌عام بیشتر را بگیرد. چرا که سکوت وبی عملی آمریکا باعث شده که مالکی دست به چنین جنایتی بزند.

ما خواهان این هستیم که مالکی به‌عنوان جنایتکار جنگی که دستور مستقیم قتل‌عام در اشرف را صادر کرده است در دادگاههای بین‌الملل هرچه سریع‌تر محاکمه گردد.
ما خواهان رعایت کنوانسیون چهارم ژنو در رابطه با حفاظت اعضای سازمان مجاهدین در عراق و کمپ اشرف هستیم.
ما خواستار مداخله فوری دولت آمریکا و سازمان ملل و دیگر ارگانهای بین‌المللی ذیربط برای خنثی کردن نقشه‌های رژیم آخوندی و ممانعت از وقوع یک فاجعه انسانی دیگر در اشرف هستیم. و تاکید می‌کنیم با چنگ و ناخن و دندان از شیرزنان و کوهمردان اشرفی حمایت می‌کنیم“.

شرکت‌کنندگان با خشم فراوان شعار می‌دادند: ”مالکی جنایت می‌کند خامنه‌ای حمایت می‌کند
مرگ بر خامنه‌ای ننگ بر مالکی
کوه اگر بجنبد اشرف زجانجنبد
قسم به‌جان جانان ایستاده‌ایم تا پایان
فروغ ایران منی‌اشرفی نور دوچشمان منی‌اشرفی
اشرفی قهرمان امید خلق ایران حمایتت می‌کنیم
آمریکا باید فوراً تضمین بدهد که حفاظت اشرف را تامین می‌کند

تظاهرکنندگان به پایداری همه مجاهدین شهید اشرف درود فرستادند و با مجروحان و همه اشرفیان ابراز همبستگی کردند. هم‌چنین آنان با یادآوری مسئولیتهای آمریکا در قبال افراد حفاظت‌شده خواستار دخالت فوری آمریکا و سازمان ملل برای تامین حفاظت اشرف و انتقال مجروحان به بیمارستان آمریکاییها شدند.
درپایان این تظاهرات باشکوه هموطنان با گرامیداشت یاد و خاطره سی وسه مجاهد شهید سرفراز قهرمان اشرفی را گرامی داشته و با نثار شاخه‌های گًل نسبت به سرفرازان و قهرمانان اشرفی که سمبلهای فدا و صداقت بودند ادای احترام کرده و به‌صورت جمعی سرود قسم را خواندند.
این تظاهرات مورد حمایت شهروندان دانمارکی قرار گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1209d67-5f15-4d8d-a249-ae190fb878e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات