728 x 90

ليبي,قيام هاي خاورميانه,

مادر ایمان العبیدی: ما از معمر قذافی نمی‌ترسیم

-

--
--
«تهدیدهای قذافی ما را نمی‌ترساند، من به دخترم که توانست در مقابل او بایستد افتخار می‌کنم، خدا مرا مفتخر کرده است». این اظهارات مادر خانم ایمان العبیدی، وکیل لیبیایی است که در یک کنفرانس مطبوعاتی در طرابلس در مقابل چشمان خبرنگاران خارجی جنایات قذافی را افشا کرد. گزاشی از سی.ان.ان:
عایشه احمد مادر ایمان العبیدی: من از معمر قذافی نمیترسم. اگر می‌توانستم او را ببینم او را خفه می‌کردم.

گزارشگر سی.ان.ان: عایشه احمد نیز مانند اکثر مردم دنیا صحنه فریادهای ایمان را در تلویزیون دیده بود با این تفاوت که او دخترش بود.

عایشه احمد: من نمی‌توانستم گریه کردنم را متوقف کنم. نمی‌توانستم چیزی بخورم و یا بخوابم.

گزارشگر سی.ان.ان: این‌جا جایی است که عایشه و همسرش که یک بازنشسته اداره کمرگ است، خانم العبیدی و ۹ خواهر و برادرش را بزرگ کرده است. یک ساختمان ۲ طبقه، با یک حیاط در شهر ساحلی «توبروک». این عکس ایمان در ۵سالگی در یک تعطیلات خانوادگی است. و این عکس او در زمان فارغ‌التحصیلی از دانشگاه است. خانم العبیدی در دانشگاه طرابلس در رشته حقوق درس خوانده است. مادرش می‌گوید او به آن‌جا رفت تا زندگی بهتری داشته باشد با این امید که روزی صاحب خانواده شود و به فرانسه برود. والدین ایمان می‌گویند که او هرگز چیزی در مورد این‌که به او تجاوز شده است نگفت. ولی آنها حرف او را باور می‌کنند و او را به‌خاطر شجاعتش تحسین می‌کنند.

عایشه احمد: خدا مرا مفتخر کرده است.
گزارشگر سی.ان.ان: این مادر می‌گوید روز یکشنبه یک مرد به آنها تلفن زد و گفت به دخترت بگو هرچه که او بخواهد به او می‌دهیم. پول، خانه، امنیت. به شرط این‌که داستانش را عوض کند. ولی من گفتم نه، من شرف دخترم را نمیفروشم.

مادر ایمان العبیدی می‌گوید: وقتی که ما به طرابلس برسیم سر قذافی را خواهیم برید و به این‌جا خواهیم آورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d319db3f-f9aa-4463-965e-42186d9a3885"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات