728 x 90

-

جشن نوروزی در شهر کلن - آلمان

-

جشن نوروزی در شهر کلن آلمان
جشن نوروزی در شهر کلن آلمان
به‌دعوت شورای ایرانیان شهر کلن، هواداران شورای ملی مقاومت ایران، به‌مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۰ خورشیدی، در روز شنبه 6فروردین، مراسم جشن و سرور نوروزی با حضور یاران مقاومت برگزار گردید. در ابتدا پیام و شادباش حاضران به قیام‌آفرینان میهن و اشرفیان دلاور و رهبری مقاومت قرائـت شد و زادروز بانوی هنر آواز ایران‌زمین که با میلاد بهار مصادف است، گرامی داشته شد و سروده‌ای از شاعر مقاومت، آقای حمید نصیری با نام هدیه در ستایش خنیاگر آزادی: «مرضیه» توسط آقای محمد بهروزی دکلمه گردید، آقایان جواد کیان‌خواه و مجید باقری در قسمتی از این سرور نوروزی اقدام به اجرای همنوازی تنبک و دف نمودند که با استقبال حاضرین روبه‌رو شد.
مهمانان با شیرینی و آجیل و شام مورد پذیرایی قرار گرفته و همگی با آرزوی برپایی جشن پیروزی بر نظام پلید ولایت فقیه در خاک میهن یاد تمامی جانباختگان راه آزادی وطن را گرامی داشتند. تراته‌های نوروزی به ویژه آثار ماندگار بهاری «بانو مرضیه» دست‌مایه دست‌افشانی و پایکوبی حامیان مقاومت در این جشن نوروزی بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c8224cf-8e78-4f7f-91f3-f2d1183ffcc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات