728 x 90

قيام تا پيروزي - فراخوان خروش بهمن 89,شهيدان قيام,

صانع ژاله شهید قیام ۲۵بهمن، توسط تیم پاسدارحسین شریعتمداری به‌شهادت رسیده است

-

صانع ژاله، شهید قیام 25بهمن 89
صانع ژاله، شهید قیام 25بهمن 89
سجاد رضایی با عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشکده هنر دانشگاه تهران در اظهاراتی که توسط سایتی به نام «دانشجو نیوز» منعکس شد، برای اولین بار فاش کرد که صانع ژاله شهید قیام 25بهمن، توسط تیم حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه رژیم در مؤسسه کیهان به‌شهادت رسیده است. سجاد رضایی گفت: ظن قوی وجود دارد که صانع ژاله توسط حسین شریعتمداری و تیم وی، شناسایی و هدفمند ترور شده باشد. چون می‌دانید او در مکانی خلوت مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
سجاد رضایی گفت: 40تن از دانشجویان رسماًًًًًًًً به گروگان گرفته شدند. آنها در این مدت به‌شدت تحت شکنجه قرار گرفتند. خود مأموران به دیگر دوستان گفتند که این افراد ساعت‌ها ”آویزان“ بوده‌اند. هر چند بسیاری از آنها مقاومت کردند. در نهایت از چند نفر از هم‌دانشگاهی‌های من که ترم 2 یا 3 بودند، تحت شکنجه اعترافهای گرفتند که اساساً مضحک بود. همه اینها فقط به‌خاطر این بود که انجمن اسلامی، تلاش کرد تا سناریوی این افراد درباره صانع ژاله را رسوا کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60b0d533-6d24-43b9-ad77-9d0cac60e30a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات