728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,حمله به اشرف,لغو محاصره اش

جمعیت زنان آزاده و دانشجویان دیالی درفرصت ۸مارس، به حمایت از ساکنان اشرف برخاستند

-

تظاهرات ده هزارنفره دیالی
تظاهرات ده هزارنفره دیالی
جمعیت زنان آزاده و دانشجویان دیالی طی بیانیه‌یی به‌مناسبت 8مارس، ضمن بزرگداشت این روز، خواهان پایان‌دادن به محاصره ظالمانه ساکنان اشرف به‌خصوص ۱۰۰۰زن مجاهد خلق در اشرف شدند.

در قسمتی از بیانیه جمعیت زنان آزاده عراقی آمده است: ما زنان در سازمانهای غیردولتی و اجتماعی دیالی، روز جهانی زن را به همه زنان جهان تبریک می‌گوییم. به همین مناسبت مایلیم از رنجی که زنان شهر اشرف می‌برند، صحبت کنیم.
ما به‌عنوان سازمانهای مدافع حقوق زنان از زنانی که مورد ظلم و ستم هستند، دفاع می‌کنیم. دفاع ما به‌خصوص زنان شهر اشرف را شامل می‌شود که از فشارهای رژیم ایران با همکاری دولت عراق روزانه در عذابند.
ما به‌مناسبت 8مارس از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که با دخالت سریع خود سرکوب علیه زنان اشرف را پایان دهد.

در بیانیه دانشجویان دیالی آمده است: ما دانشجویان استان دیالی، در این سالیان که کشورمان در اشغال رژیم ایران بوده، شاهد میزان پایداری و عظمت مبارزه این زنان مجاهد بوده‌ایم ولی متأسفانه آنها سخت‌ترین شرایط ممکن را در شهر اشرف از طرف مزدوران عراقی با همکاری و کمک‌رسانی مزدوران اطلاعات ایران تحمل می‌کنند. به همین دلیل تمامی سازمانهای حقوق‌بشری و بین‌المللی را به دخالت فوری در خاتمه دادن به شرایط ساکنان اشرف تحت محاصره فرا می‌خوانیم. آنها زیر شکنجه روانی توسط 210بلندگوی نصب شده در اطراف این شهر هستند. ما خواستار برداشتن محاصره ظالمانه این شهر و برداشتن بلندگوها و انحلال کمیته سرکوب هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9ebccbd-d16f-4c49-903f-3401e5c4f0ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات