728 x 90

شقه دروني رژيم,

بحران بر سر برکناری رفسنجانی از ریاست خبرگان آخوندی

-

رفسنجانی
رفسنجانی
بحران درونی دیکتاتوری آخوندی بر سر برکناری رفسنجانی از ریاست خبرگان بالا گرفته است.
رجانیوز وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع با حمله به کسانی که مدعی شد دنبال ابقای رفسنجانی هستند، نوشت: درحالی که بسیاری از اعضای شاخص مجلس خبرگان رهبری در ماههای گذشته علناً از مواضع و رویکردهای هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده‌اند و بر همین مبنا احتمال تصمیم اعضای خبرگان برای تغییر در مدیریت و ریاست این مجلس قطعی به نظر می‌رسد و به‌رغم نهی صریح رهبر انقلاب نسبت به وارد کردن فشار بیرونی بر فضای خبرگان رهبری، برخی جریانهای سیاسی – رسانه‌ای سعی در سنگین کردن فضا به نفع هاشمی و ابقای او در مسند ریاست خبرگان دارند.

در همین حال آخوند شجونی رئیس تشکل آخوندی جامعه وعاظ تهران نیز گفت: من نظر تعدادی از اعضای خبرگان را جویا شدم. گفتند رأی به ریاست هاشمی رفسنجانی نمی‌دهند و ظاهراً بیش از پنجاه شصت نفری هستند که این طور نظر دارند.

آخوند شجونی با اذعان به درهم شکسته شدن طلسم ولی‌فقیه ارتجاع، افزود: آن آقا از اول از احمدی‌نژاد خوشش نیامده، حال با رهبری مخالفت می‌کند، لجاجت خطرناک است... آن آقایانی که در جماران نشسته‌اند و خانه‌ ۲۰۰متری هم نداشتند، حالا خانه ۱۲هزار متری دارند. خب اینها از کجا به این خانه رسیدند»...

از سوی دیگر احمد ناطق نوری، نماینده مجلس ارتجاع، این روند را خطرناک دانست و گفت: معتقدم کسی چون آقای هاشمی که مسئولیت بالایی به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد و توسط رهبری منصوب می‌شود، نباید تخریب شود که دیگران به ریش ما بخندند بگویند اگر بد است، چرا در این مسئولیت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/598b0c70-dfa0-42a9-a6e3-172d5a985042"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات