728 x 90

فراخوان خروش بهمن 89,

بازداشت شهروندان در تهران و شیراز به اتهامات واهی

-

دستگیری - آرشیو
دستگیری - آرشیو
براساس گزارشات رسیده، مأموران امنیتی، طی 2روز گذشته به دستگیری شهروندان به اتهامات واهی و هم‌چنین بازداشت شهروندانی که مشخصات پلاک خودروی ایشان در جریان اعتراضات مردمی ۲۵بهمن‌ماه ضبط شده بود، روی آورده‌اند. بنا‌به گزارش دریافتی، نیرو‌های امنیتی و انتظامی در جریان تجمعات ۲۵بهمن‌ماه، جدا از بازداشت پرشمار شهروندان، به شناسایی خودروهای معترضین نیز روی آورده بودند.
در همین زمینه مأموران امنیتی با یورش به منزل یکی از ساکنان شهرک غرب تهران، وی را بازداشت نمودند. آنها درباره چرایی بازداشت به این نکته اشاره کردند که ”صاحب پژو جی.ال.ایکس به شماره (محفوظ) به ماشینش دوربین وصل کرده و اقدام به فیلم‌برداری از آن‌چه ایشان اغتشاشات می‌نامند، نموده است“.
خبرگزاری گرداب، وابسته به ارتش سایبری سپاه پاسداران، مدعی شده است که ”یک تیم تروریستی متشکل از اعضای منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در شهرک غرب منهدم شدند“.
این گزارش می‌افزاید: «مقادیری ”سلاح گرم“ و ”ابزار جاسوسی وایمکس“ به‌منظور رساندن اخبار اغتشاشات به دولت اسراییل نیز کشف و ضبط شده است».
از سوی دیگر بنابر اطلاع، 7تن از شهروندان بهایی ساکن شیراز به اتهام دست داشتن در ”اغتشاشات ۲۵بهمن“ و ”ارتباط با دولت اسراییل“ بازداشت شده‌اند.
خبرگزاری تابناک وابسته به محسن رضایی نیز اعلام کرد که 2تن از شهروندان شیرازی بازداشت شدند. این خبرگزاری بازداشت‌شدگان را عوامل انفجار بمب در حسینیه سیدالشهدای شیراز معرفی کرده است.
این در حالی است که کلیه متهمان این پرونده در سالهای اخیر بازداشت، محاکمه و اعدام شده‌اند.
طی روزهای اخیر رسانه‌های دولتی سرکوب معترضان در ۲۵بهمن‌ماه را به برخی گروهای مخالف نظام اعم از سازمان مجاهدین خلق و سلطنت‌طلبان نسبت داده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/362fd7a4-141b-4a8c-8747-27098a3a5775"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات