728 x 90

مصر,

هزاران نفر قصد دارند به سمت کاخ ریاست‌جمهوری مصر راهپیمایی کنند

-

تظاهرات مردم مصر
تظاهرات مردم مصر
شبکه جهانی تلویزیون بی.بی.سی: یک تظاهرکننده مصری گفت: آن‌چه الآن مشخص است این است که هزاران نفر قصد دارند به سمت کاخ ریاست‌جمهوری راهپیمایی کنند. من تصور نمی‌کنم که این جمعیت خشمگین به خانه خود برگردد. صحنه را برایتان توصیف کنم، فقط میدان تحریر نیست، بلکه کل خیابانهایی که به میدان تحریر منتهی می‌شود نیز پر از جمعیت است. مردم دارند حرکت می‌کنند. من هم یکی از افرادی هستم که دارم به سوی کاخ ریاست‌جمهوری راهپیمایی می‌کنیم.

البته کاخ ریاست‌جمهوری حدود 15 کیلومتر است. ولی هزاران نفر دارند همان مسیر را می‌روند. این انقلاب از روز سه‌شنبه شروع شد و ما مسافت خیلی طولانی‌تری را آمده‌ایم. مردم مسافت زیادی را طی کرده‌اند. این رژیم باید سرنگون شود. ما ارتش را نمی‌خواهیم ما یک دولت مدرن و سکولار می‌خواهیم.

معلوم نیست که ارتش چه کار می‌کند، ولی در طرف مردم است.

تظاهر کنندگان همه جوان هستند، حتی زنان و مردان و کودکان در میان جمعیت هستند، مسلمان و غیرمسلمان، همه کسانی که این سخنرانی را گوش کرده است در این تظاهرات شرکت کرده است. اگر به صدای مردم گوش کنید، دارند شعار می‌دهند که مبارک باید برود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0ec35c9-5e55-4b09-a407-d61f12ea26f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات