728 x 90

دخالت رژيم در عراق,

دخالت رژیم در خرید هواپیماهای F۱۶ آمریکایی برای عراق

-

هواپيماي جنگنده
هواپيماي جنگنده
تلویزیون الشرقیه گزارش داد منابع مطلع در بغداد گفتند که یک مقام رژیم ایران به مقامهای عراقی اطلاع داده است که معامله خرید هواپیماهای اف شانزده آمریکایی برای عراق ممنوع می‌باشد.

این منبع افزود: همین منابع گفتند که این مقام ایرانی به مقامهای عراقی گفته است که خرید هواپیماهای F16 مورد قبول ایران نخواهد بود و از ورود هر نوع هواپیمای آمریکایی به مرز عراق جلوگیری به‌عمل خواهد آورد چرا که تهدیدی برای امنیت ایران است و به دولت عراق اجازه نخواهد داد که این معامله را امضاء کند.

تلویزیون الشرقیه در خبر دیگری گزارش داد منابع مطلع در بغداد گفتند که جنگ و جدالی در محافل سیاسی عراق حول استفاده از اموالی که برای خرید 18 هواپیمای آمریکایی F16 صورت می‌گیرد، در جریان است. صحبت از این است که پول اختصاص داده شده برای خرید هواپیمای F16, صرف خرید هواپیمای میراژ مستعمل و کم هزینه فرانسوی شود و پول اضافی این معامله به خرید گندم و آرد اختصاص داده شود که هدف از آن جلوگیری از بروز بحران در عراق در پرتو اعتراضات مردمی به کمبود خدمات و گسترش فساد می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0652fda-52a5-4ab6-9ca6-98d7d92f9547"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات