728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,حمله به اشرف,

حمایت قبیله بنی خالد المخزومی عراق از مجاهدان اشرف

-

خروش قهرمانان اشرف
خروش قهرمانان اشرف
قبیله بنی خالد المخزومی در عراق با صدور بیانیه‌یی ضمن محکومیت حمله مزدوران اجیر شده سفارت رژیم ایران به اشرف، از کلیه سازمانهای بین‌المللی و در رأس آنها ملل ‌متحد خواستار دخالت فوری برای جلوگیری از تکرار این جنایات وحشیانه گردید.

در این بیانیه آمده است: مطلع شدیم که مزدورانی که باصطلاح دولت عراق نامیده می‌شوند با همکاری سفارت رژیم فاشیستی ایران برخی خیانتکاران و مزدوران را آماده نمودند و به ساکنان اشرف به‌وسیله کوکتل‌مولوتف حمله کردند به‌طوری‌که منجر به مجروح شدن 176نفر گردید که 91نفرشان از زنان مجاهد هستند. قبیله بنی خالد المخزومی در عراق همه سازمانهای بین‌المللی و در رأس آنها دبیرکل ملل ‌متحد آقای بان کی‌مون و همه سازمانهای حقوق‌بشری و حقوق پناهندگی را فرا می‌خواند که برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی دخالت کنند. ما هم‌چنین مردم قهرمان و شیوخ نجیب عراق را فرا می‌خوانیم که نقش خود را ایفا کرده و اقدام به مقابله با این جنایتکاران نموده و مانع محقق کردن اهدافشان علیه ساکنان بی‌دفاع اشرف بشوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عمل در واکنش به حکم دادگاه اسپانیا است که شروع به بررسی جنایت زشتی کرده است که در ژوئیه ۲۰۰۹درحق مجاهدین اشرف مرتکب شدند. هم‌چنین دیدار شتاب‌زده وزیر خارجه رژیم ایران به‌منظور مهار عواقب وخیم این حکم در رابطه با رژیم آخوندی حاکم بر ایران و عناصر او در عراق بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb50aeb2-de4e-4f6f-a731-4c845448f07a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات