728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,حمله به اشرف,

کمیته عربی اسلامی حمله مزدوران خامنه‌ای به اشرف را به‌شدت محکوم کرد

-

سید احمد غزالی نخست وزیر سابق  الجزایر
سید احمد غزالی نخست وزیر سابق الجزایر
کمیته عربی اسلامی برای دفاع از اشرف به‌ریاست سید احمد غزالی نخست‌وزیر سابق الجزایر حمله مزدوران خامنه‌ای به اشرف را به‌شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت این وضعیت هیچ درنگی را از سوی جامعه بین‌المللی تحمل نمی‌کند.

کمیته عربی اسلامی برای دفاع از اشرف در بیانیه خود اعلام کرد: این حمله جنایتکارانه در فردای دیدار وزیر خارجه ملاها از عراق صورت گرفت و وی به نوری مالکی اصرار رژیم را برای از بین بردن اشرف، ابلاغ نمود.
این تهاجم همان‌طور که در حکم دادگاه اسپانیا آمده است، در چارچوب جنایت علیه جامعه بین‌المللی است، و ضرورت محاکمه و مجازات دست‌اندرکاران جنایاتی را مورد تأکید قرار داده است که توسط نیروهای عراقی تحت امر نوری المالکی از دو سال پیش در حق ساکنان اشرف به‌عنوان افراد حفاظت‌شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو صورت گرفته است.
نیروهای عراقی هم‌چنین از معالجه مجروحین ممانعت به‌عمل آورده و آنها را با زور از بیمارستان اخراج ساخته‌اند، این امر اقدام فوری نیروهای آمریکایی را جهت فراهم ساختن مداوای لازم برای مجروحین و انتقال هر یک را که نیاز است به بیمارستان منتقل شوند، ضروری می‌سازد.

یک محاصره جنایتکارانه از دو سال پیش وجود دارد و از طریق ۱۸۰ بلندگو شکنجه روانی بر ساکنان اشرف اعمال می‌شود که ۲۴ساعته تهدید و ناسزا علیه آنان پخش می‌کنند و تعرضهای برنامه‌ریزی شده و از پیش طراحی شده از سوی نیروهای عراقی تحت امر مالکی در پاسخ به خواست رژیم ملاها جریان دارد.

این کمیته هم‌چنین اتخاذ اقدام فوری برای متوقف‌ساختن شکنجه روانی ساکنان و جمع‌آوری ابزار شکنجه، یعنی ۱۸۰ بلندگو را ضروری می‌داند و به‌عهده گرفتن مجدد مسئولیت حفاظت ساکنان اشرف توسط نیروهای آمریکایی به موجب توافقی که با ساکنان اشرف امضا کرده و نیز حضور دائمی یک تیم ناظر ملل ‌متحد در کمپ را مورد تأکید قرار می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3192cb41-9b21-418d-a467-a4e4849b0c0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات