728 x 90

-

احمدی‌نژاد: کافی بودن ۲فرزند در خانواده فرمول انقراض یک ملت است!

-

پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد گماشته ولی‌فقیه بار دیگر بر افزایش جمعیت اصرار ورزید و گفت: بسیاری از نخبگان و اندیشمندان از خانواده‌های پرجمعیت هستند و تعداد فرزند زیاد و مواجهه آنها با هم موجب رشد استعداد آنها می‌شود!
گماشته ولی‌فقیه ارتجاع بیکاری را فاقد ارتباط مستقیم با جمعیت دانست و گفت: چرخه کار در کشور دچار مشکل است که با اصلاح آن مشکل بیکاری حل می‌شود.
خبرگزاری حکومتی مهر ۸دیماه: محمود احمدی‌نژاد در جریان سفر استانی هیأت دولت به استان البرز و در دیدار با مدیران، فرهیختگان و منتخبین این استان که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج گفت: اگر الگوی روشنی برای ساختن ایران نداشته باشیم آینده متعلق به ما نیست.

وی در ادامه بر طراحی الگو و نظام برنامه‌ریزی اسلامی ایرانی تاکید کرد و گفت: ایران در آستانه جهش در بخشهای مختلف است ولی نه ما و نه مردم ایران نمی‌خواهند که پس از ۲۰سال اقتصاد، فرهنگ و سیاست‌مان همانند یک کشور اروپایی یا آمریکا بشود.
احمدی‌نژاد در ادامه عدم قابلیت رقابت با کالاهای وارداتی را یکی از مشکلات بخش صنعت کشور دانست و گفت: کالاهای خارجی که با انرژی آزاد تولید می‌شوند و ۴۰درصد مالیات گمرکی به قیمت آنها افزوده می‌شود، در بازار داخل از اجناس ایرانی ارزانتر هستند.
وی افزود: دلیل این موضوع آن است که از روشهای بومی برای تولید کالاها استفاده نکرده‌ایم و روش ایرانی را که کار بهینه و با صرفه است به کناری گذاشته‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d859c0b7-8fae-40e7-b138-f7d21a9e5f46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات