728 x 90

افشاگري ويكي ليكس,

نگرانی رژیم از اسناد ویکی‌لیکس

-

جولیان آسانج، مؤسس ویکی‌لیکس
جولیان آسانج، مؤسس ویکی‌لیکس
«ویکی‌لیکس بخشی از توطئه خود آمریکاست تا برای تجاوز به ایران زمینه‌چینی کند»، این نگرانی رژیم آخوندی از افشای تلگرامهای وزارت‌خارجه آمریکا توسط سایت افشاگر ویکی‌لیکس است.
یکی از اعضای مجلس رژیم به‌نام عبدالمحمد بابااحمدی گفت: «اسناد ویکی‌لیکس نمی‌تواند کذب محض باشد. اسناد ویکی‌لیکس، بخشی از توطئه‌های خود آمریکا است تا مشابه آن‌چه در 11سپتامبر و بعد از آن، حمله به افغانستان و سپس عراق رخ داد، به این بهانه دستاویزی برای تجاوز به حریم کشورمان و ورود دوباره به منطقه حساس خلیج فارس داشته باشد».

محمدکریم عابدی عضو دیگر مجلس رژیم گفت: «افشاگریهای سایت ویکی‌لیکس حربه آمریکا برای انحراف افکار عمومی جهان است. یک مسأله مهم در ارتباط با امنیت ملی و سیاست خارجی، ماجرای افشای اسناد محرمانه آمریکا توسط سایت ویکی‌لیکس است که در بین آن، اسنادی مبنی بر درخواست کشورهای عرب همسایه ایران از آمریکا برای حمله به ایران یافت می‌شد… اینها از انتشار این اسناد دنبال انحراف افکار عمومی و ایجاد رعب و وحشت و تکمیل حربه‌های تهدید هستند».

عیسی جعفری عضو دیگر مجلس رژیم گفت: «ویکی‌لیکس در راستای جنگ نرم ایجاد شده است. در حال حاضر دنیا شیوه مبارزاتش را تغییر داده و به سمت تخریب مطبوعاتی و رسانه‌ای رفته است که برد زیادی دارد. یکی از اهداف این‌گونه سایتها تخریب شخصیتهای دلسوز و ارزشمند نظام است».

یک عضو دیگر مجلس رژیم به‌نام شهریار طاهرپور گفت: «باید با دیده تردید به ویکی‌لیکس نگریست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52eea850-0e05-4b88-934d-b4f822427e62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات