728 x 90

حمله به اشرف,

جمعیت وکلای مصری تهاجم نیروهای نوری مالکی به ساکنان اشرف را قویاً محکوم کرد

-

حمله نیروهای عراقی به ساکنان اشرف
حمله نیروهای عراقی به ساکنان اشرف
جمعیت وکلای مصری برای دفاع از اشرف طی بیانیه‌یی تهاجم روز گذشته نیروهای نوری مالکی به ساکنان اشرف را مصداق جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست و آن را قویاً محکوم کرد.

در این بیانیه به امضای دکتر ولید سامی فرحات رئیس این جمعیت آمده است: در شرایطی که تمامی طرفهای بین‌المللی از ایالات متحده و اتحادیه اروپا و پارلمان انگلیس و پارلمان فرانسه تا مردم فرانسه و جهان به حمایت از حقوق ساکنان اشرف برخاسته‌اند و خواهان فراهم نمودن حفاظت بین‌المللی از جانب سازمان ملل و آمریکا برای آنها شده‌اند و این خیزش بین‌المللی برای حقوق اشرف، با درخواستهای گوناگون بین‌المللی برای حذف نام سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی آمریکا همراه شده است این امر به‌عنوان خنجری در سینه رژیم فاشیستی و ارتجاعی ایران و همکارانش در عراق نشسته که نه تنها در انتخابات اخیر درهم شکسته شدند بلکه در تشکیل دولتی مطابق خواسته‌های رژیم هم شکست خوردند و دولتی با مشارکت نیروهای ملی که عراق و وحدتش را حفظ می‌کنند تشکیل شد

در این بیانیه جزییات تهاجم وحشیانه روز گذشته نیروهای نوری مالکی به ساکنان اشرف تشریح شده و آمده است: «کاری که نیروهای عراقی در حق ساکنان بی‌دفاع اشرف که افراد حفاظت‌ شده تحت پوشش کنوانسیون چهارم ژنو هستند انجام دادند جز جنایت جنگی در حق ساکنان بی‌دفاع نیست و به‌حق جنایت علیه بشریت و جنایت بین‌المللی است که با تاسف بسیار آن کسانی که ساکنان اشرف را به مشارکت در جنایت علیه عراقیان متهم می‌کردند و در حال حضر نیز دنبال آماده کردن پرونده‌های دروغین علیه آنها هستند درباره آن هیچ اقدامی نکرده‌اند. آنها الآن کجا هستند. کجاست رئیس دادگاه عالی جنایی عراق تا این تجاوزات غیرانسانی را که بر سر ساکنان اشرف آمده دنبال و مورد تحقیق و معاینه قرار دهد یا شاید او مشغول نسبت دادن اتهامات غیرواقعی دیگری به ساکنان بی‌دفاع اشرف است. کجا هستند رسانه‌های بیطرفی که عکسهایی را که در خدمت افشای واقعیت این تجاوز خونین غیرانسانی و غیرقانونی است را منتقل نمایند.

کجا هستند آن کسانی که عکسهای ساختگی ساکنان کمپ را عرضه می‌کردند تا تصویرهای واقعی را ارائه کنند و نمایشگاهی از تجاوزاتی که به بیماران شده و محاصره آنها و غارت اموال افرادی که تحت پوشش کنوانسیون چهارم ژنو هستند را ارائه نمایند نمایشگاهی از واقعیت غیرتقلبی تا بیننده‌اش آن را پیدا نماید. ما خواهان دخالت سریع برای متوقف کردن این تجاوزاتی هستیم که ساکنان کمپ اشرف در معرض آنها قرار گرفته‌اند و می‌خواهیم برای جلوگیری از خونریزی مجدد نیروهای آمریکایی برگردند هم‌چنین خواهان مستقر شدن تیم سازمان ملل در اشرف هستیم هم‌چنین تمامی طرفهای بین‌المللی و قانونی و حقوق‌بشری را به اتخاذ یک گام فوری برای متوقف کردن این اقدامات سرکوبگرانه دعوت می‌کنیم و هم‌چنین خواهان برپایی سریع یک دادگاه بین‌المللی برای هر آن کسی هستیم که اقدام به طراحی و مشارکت در این جنایت بین‌المللی ( جنایت جنگی) در حق ساکنان اشرف کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/affb275c-0d52-455d-8164-5aaaf85c9d4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات