728 x 90

بحران بنزين,

اعتراض رانندگان تاکسی در تهران و شهرستانها به گرانی سوخت

-

کمبود بنزین
کمبود بنزین
از زمان اعلام اجرایی شدن یارانه‌ها در شب گذشته (شنبه ۲۷آذر) امروز یکشنبه ۲۸آذر، رانندگان تاکسیهای همدان در اعتراض به حذف یارانه‌ها دست از کار کشیده و مسافرین به‌صورت پیاده به محلهایشان رفتند. یکی از رانندگان تاکسی با اشاره به اقدام احمدی‌نژاد در رابطه با یارانه‌ها گفت: اینها جایی برای نفس کشیدن ما نگذاشتند، واقعاً سیاست انگلیس را می‌خواهند پیاده کنند که برای حکومت کردن به ایرانیها باید هرچه بیشتر آنها را گرسنه نگهداشت. در بین همکاران واقعاً کسانی را میشناسم که در طول ماه نمی‌تواند حتی یک کیلو گوجه بخرد.
تبریز: در تبریز امروز تاکسی رانها در اعتراض به طرح یارانه‌ها، در مقابل محلهای گاز طبیعی تجمع کرده و گاز نمی‌زنند. هم‌چنین تعدادی ازتاکسی رانها در مقابل اتوبان پاسداران و ترمینالها تجمع کرده‌اند.
تهران - به گزارش رسیده، جمعی از رانندگان تاکسی خط تهران لواسان در اعتراض به گران شدن بنزین می‌گفتند رویانیان دیشب اعلام کرد رانندگان تاکسی فقط این ماه دو سهمیه دارند یک سهمیه ۲۰۰لیتری به قیمت ۱۰۰تومان یک سهمیه ۲۰۰لیتری به قیمت ۴۰۰تومان و بقیه بنزین مصرفی به قیمت ۷۰۰تومان، و ازماه بعد هم سهمیه ۱۰۰تومانی دیگر نیست. با این وضعیت کجا بایستی رفت، کرایه‌ها چه می‌شود چرا دولت جواب اینها را نمی‌دهد یکی ازرانندگان گفت منی که تا دیروز بنزین و گاز را با هم می‌زدم ۳۰۰۰تومان امروزفقط بنزین زدم ۱۰۰۰۰تومان چکار کنم خرج زندگی و کرایه خانه و بقیه مصارفم را ازکجا بیاورم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fc7f845-b7ea-4357-945d-94a14e962ac8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات