728 x 90

استيناف ليست,

کمک به ایرانیان مخالف، گزارش جلسه بریفینگ ۱۶نوامبر ۲۰۱۰ در رکورد کنگره آمریکا

-

باب فیلنر
باب فیلنر
باب فیلنر، نماینده کنگره آمریکا ضمن درج گزارش جلسه ۱۶نوامبر ۲۰۱۰، با شرکت نمایندگان کنگره، در رکورد کنگره نوشت:
خانم رئیس، در تاریخ ۱۶نوامبر ۲۰۱۰ من یک بریفینگ در مورد لایحه ۱۴۳۱ خودم که در آن از دولت اوباما خواسته شده است که سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران را از لیست سازمانهای تروریستی خارجی خارج کنند برگزار کردم. این لایحه توسط ۱۰۹نماینده از اعضای کنگره آمریکا حمایت شده است.

در نامه‌ای به وزیر خارجه خانم هیلاری کلینتون در همان روز من به همکارانم پیوسته و در نامه‌ای توجه وزیر خارجه را به این لایحه جلب کرده و از ایشان خواستیم که سازمان مجاهدین خلق ایران را از لیست خارج کنند. نکاتی که من در این رابطه در بریفینگ برای اعضای کنگره و مشاورین مطرح کردم در زیر آمده است.

ما قطعنامه ۱۴۳۱ را که از دولت آمریکا، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه می‌خواهد که سازمان مجاهدین خلق را از لیست سازمانهای خارجی تروریستی خارج کنند معرفی کرده‌ایم. ما اعضای کنگره مثل نمایندگان پارلمان دیگر کشورها در اطرف دنیا معتقدیم که این سازمان نه از بعد حقوقی و نه به‌دلیل شرایط سیاسی موجود نباید در لیست تروریستی قرار گیرد. خارج کردن نام مجاهدین از لیست تروریستی خارجی نه تنها کار درستی است، بلکه پیام درستی هم به ایران می‌فرستد.

من می‌خواهم از خانم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت تشکر کنم که نه تنها این جنگ را دارند رهبری می‌کنند، بلکه تمامی امکانات از هر نوع را برای شهروندان اشرف فراهم می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca34151e-486b-43e5-b327-34dba5efcc60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات