728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

شیخ یوسف البدری مبلغ معروف اسلامی: ممانعت از درمان بیماران اشرف در تعارض با اسلام و اصول انسانی است

-

الهام فردی پور - مهدی فتحی
الهام فردی پور - مهدی فتحی
شیخ یوسف البدری مبلغ معروف اسلامی تصریح کرد محاصره افراد غیرنظامی در اشرف و ممانعت از درمان بیماران هیچ ربطی به اسلام ندارد و در تعارض با روح اسلام و ادیان آسمانی و اصول انسانی است.

وی در پاسخ به سؤال دفتر قاهره خبرگزاری اخبار عراق درباره وضعیت ساکنان اشرف در عراق و محاصره‌ای که طی سه سال گذشته به‌وسیله نیروهای مالکی و شبه‌نظامیان مرتبط با رژیم ایران بر آنها تحمیل شده و آخرین نمونه آن ممانعت از مداوای بیماران و جلوگیری از انتقال آنها به بیمارستان است گفت محاصره شهروندان غیرنظامی و ترساندن آنها و ممانعت از درمان بیماران هیچ ربطی به اسلام ندارد و در تعارض با ادیان آسمانی و قوانین بشری و حقوق‌بشر است به‌خصوص اگر این اعمال به دست یک مسلمان علیه برادران مسلمانش انجام شود از بدترین گناهان است و خداوند و رسولش را به خشم می‌آورد.

شیخ یوسف البدری افزود: وجدانهای بیدار در این امت باید اقدام کرده و روحانیان برای متوقف کردن این اعمال تلاش نمایند اعم از این‌که این اعمال به فرمان رژیم ایران یا طرف دیگری انجام شده باشد غیرقابل‌قبول است فرزانگان این امت باید در مقابل آن ایستاده و آن را متوقف نمایند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed9c4c83-b810-4797-b622-7695b810e18c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات