728 x 90

اتمي رژيم,افشاگري ويكي ليكس,

ویکی لیکس: پادشاه بحرین خاتمه دادن به برنامه اتمی رژیم ایران را از هر طریقی، قویاً ضروری دانست

-

پادشاه بحرین حمد بن عیسی آل خلیفه
پادشاه بحرین حمد بن عیسی آل خلیفه
به گزارش نیویورک تایمز ۲۸ نوامبر، پادشاه بحرین خاتمه دادن به برنامه اتمی رژیم ایران را از هر طریقی، قویاً ضروری دانست و گفت این برنامه باید متوقف گردد.
براساس افشاگریهای جدید ویکی‌لیکس که بخشی از آن در نیویورک تایمز انتشار یافت، ملک حمد رژیم ایران را منبع بسیاری از مشکلات، هم در عراق و هم در افغانستان دانست و در مورد برنامه اتمی این رژیم گفت: خطر ادامه پیدا کردن آن بیشتر از خطر متوقف کردن آن است. نیویورک تایمز افزود: پادشاه بحرین تایید کرد با درخواست ناتو جهت استفاده از پایگاه هوایی عیسی برای ماموریتهای آواکس توافق کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز براساس سند دیگری از سفارت آمریکا در امارات در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۰۶، ولیعهد ابوظبی در ملاقات با ژنرال ابی زید فرمانده وقت نیروهای ارتش آمریکا (سنتکام)، قویاً مایل به اقدامی هرچه سریعتر علیه رژیم ایران بود.

بنابراین گزارش محمد بن زاید گفت احمدی‌نژاد قصد دارد ما را به جنگ بکشاند و فقط موضوع زمان مطرح است.
این مقام اماراتی هم‌چنین گفت او هیچ اعتمادی به مالکی ندارد، و روی نگرانی خود در مورد دخالت رژیم ایران در امور داخلی عراق تاکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ed0b6f1-a01a-4431-a16f-6f1a37e780f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات