کارگران شرکت جهان فارس در جنوب شهرستان دیلم، در اعتراض به عدم دریافت حقوق عقبافتاده خود دست به اعتصاب زدند و چند مسیر از جادههای منتهی به این شهر را بستند. به گزارش دریافتی، بهدنبال پرداخت نشدن، ۸ ماه حقوق عقبافتاده کارگران توسط کارفرمایان شرکت جهان فارس در شهر دیلم در استان بوشهر، از روز چهارشنبه گذشته، بیش از ۱۷۰۰ نفر از کارگران این شرکت که اکثراً از شهر دیلم و روستاهای اطراف میباشند دست به اعتصاب گسترده زدهاند و مسیر را به روی تمام ماشینهای شرکت و دیگر خودروها بستند.
پیش از این نیز، طی ماههای گذشته، چندین هزار کارگر این شرکت، به علت پرداخت نشدن حقوق ماهیانه خود دست به اعتصاب و اعتراض زده بودند.
پیش از این نیز، طی ماههای گذشته، چندین هزار کارگر این شرکت، به علت پرداخت نشدن حقوق ماهیانه خود دست به اعتصاب و اعتراض زده بودند.