728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,شقه دروني رژيم,

پیامدهای کشف سلاح و هروئین رژیم ایران در نیجریه

-

محموله مواد مخدر رژیم آخوندی جاسازی شده در قطعات خودرو
محموله مواد مخدر رژیم آخوندی جاسازی شده در قطعات خودرو
کشف یک محموله سلاح و یک محموله هروئین خالص در نیجریه در کمتر از 10روز، رسوایی بزرگی را برای آخوندهای حاکم به‌بار آورده است.
سایت پاسدار رضایی به دولت پاسدار احمدی‌نژاد تاخته است که چرا اقدامات لازم را برای پرده‌پوشی این رسوایی به‌عمل نیاورده است.

سایت پاسدار رضایی می‌نویسد: هنوز 10روزی از اتهام «نیجریه» به ایران برای قاچاق اسلحه به آن کشور نگذشته که روز جمعه، مقامات نیجریه‌ای اعلام کردند محموله‌ای از هروئین به ارزش نزدیک به ده میلیون دلار از ایران به این کشور قاچاق شده است! این ادعا در حالی رسانه‌ای شده است که مسئولان سیاست خارجی کشورمان، درباره اتهام پیشین «ابوجا» به کشورمان، نتوانست توضیحی قانع‌کننده به افکار عمومی بدهند و مردم ایران، اخبار مربوطه را مستقیم از منابع نیجریه‌ای و غربی دریافت می‌کنند؛ گویی حرکت وزارت‌خارجه ایران با چراغ خاموش در همه زمینه‌ها پایانی ندارد، غافل از این‌که گاه، حرکت با چراغ خاموش، منافع ملی و شخصی شهروندان ایرانی را به بدترین شکل به خطر خواهد انداخت.

سایت سرکرده پیشین سپاه پاسداران می‌افزاید: نیجریه مدتی است پروژه تخریب چهره بین‌المللی ایران را آن هم در زمانی که شورای حقوق‌بشر در حال بررسی وضعیت حقوق‌بشر در ایران بوده و می‌خواهد در این زمینه، بیانیه صادر کند، کلید زده است… گویا شیطنت‌های نیجریه برای انتشار چنین اخباری و گذاردن آنها در کنار هم و گزارش آن به شورای امنیت سازمان ملل متحد، نشان از حرکتی آگاهانه و برای هدفی خاص انجام می‌گیرد. از این رو ایران باید در روابط تجاری و سیاسیش با نیجریه ـ به واسطه واردکردن چنین اتهاماتی ـ تأمل و تجدیدنظر کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efbc2aa2-afd4-4993-9763-c1a246092030"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات