728 x 90

انتخابات عراق,

خبرگزاری پاسداران: چالشهای زیادی پیش روی دولت مالکی است

-

خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس
رژیم آخوندی در خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس، نسبت به توافقات تقسیم قدرت در دولت جدید عراق واکنش نشان داد و نوشت: جریانهایی از العراقیه وارد دولت شدند که افراد تندرو قومی، عربی و بعثی هستند. نگاهی به وضعیت سیاسی عراق و مهره‌چینی‌های صورت گرفته در حال و آینده نشان می‌دهد که مسائل و چالشهای زیادی پیش روی دولت مالکی قرار خواهد داشت. خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: در این دوره از تقسیم قدرت، … افراد تندرو به پست‌هایی رسیده و خواهند رسید که آینده دولت عراق را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کنند.

یک رسانه حکومتی نیز درباره توافقات سیاسی و تقسیم قدرت در دولت جدید عراق نوشت: صالح المطلک، یکی از رهبران العراقیه کسی است که برای تصدی پست وزارت امور خارجه عراق پیشنهاد شده است. بی‌شک مطلک نامناسب‌ترین فرد برای این پست به‌شمار می‌رود. این‌که چنین فردی برای پست وزارت امور خارجه عراق انتخاب می‌شود، باعث نگرانی است. به‌خصوص این‌که او به‌شدت ضد جمهوری اسلامی است و در همه جا نظام ایران را متهم به ”بلعیدن عراق“ می‌کند! مطلک همچنین روابط بسیار نزدیکی با مجاهدین دارد و تا‌کنون برای کارهای غیرقانونی آنها فرصتهای بسیاری ایجاد کرده است. حال چنین فردی قصد دارد، پست وزارت امور خارجه عراق را به دست گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8d5cfe4-3186-46d2-82c1-afc2db27d5e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات