728 x 90

-

حمله اوباش بسیجی به سفارت انگلیس

-

تجمع گروهی از بسیجیان و لباس شخصی ها به اسم دانشجو در مقابل سفارت انگلستان
تجمع گروهی از بسیجیان و لباس شخصی ها به اسم دانشجو در مقابل سفارت انگلستان
گروهی از بسیجیان و لباس‌شخصیها به اسم دانشجو، روز پنجشنبه بعد از مراسم حکومتی ۱۳آبان در مقابل سفارت انگلستان تجمع کردند و به پرتاب گوجه و تخم‌مرغ به این سفارت پرداختند.
خبرگزاری حکومتی ایرنا از شرکت «بیش از یکصد تن از دانشجویان دانشگاههای تهران»، در این تجمع خبر داده است.
به گزارش ایرنا، این تظاهرات حکومتی به انگیزه مخالفت با اظهارات اخیر ساورز، مبنی بر لزوم روی آوردن غرب به امور جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با فعالیتهای هسته‌ای رژیم ایران بوده است.
ایرنا افزود: رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس اخیراً در یکی از بی‌سابقه‌ترین سخنرانی‌های خود تأکید کرد که فعالیتهای اطلاعاتی و جاسوسی می‌تواند ایران را از ادامه فعالیتهای هسته‌ای باز دارد.
وی در توجیه فعالیتهای جاسوسی خود، مدعی شده که دیپلوماسی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست و باید به فعالیتهای جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد.
بنا‌به این گزارش، شرکت‌کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر انگلیس خبیث» و «انگلیس خبیث ۱۳آبان چهارم در انتظار توست»، «مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس» در دست داشتند. شرکت‌کنندگان که نام ”دانشجو“ را با خود حمل می‌کردند، ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، شعار سر می‌دادند: ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a44fd78b-7fc1-471a-a383-5cfb65033a78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات