728 x 90

افزايش فشار بر زندانيان,

ممانعت بازجویان وزارت اطلاعات از وداع آخر یک زندانی سیاسی با پدرش

-

زندان
زندان
بازجویان وزارت اطلاعات مانع آخرین وداع زندانی سیاسی کریم پورصمدی با پدرش شدند.
بنا‌به گزارش دریافتی، پدر زندانی سیاسی کریم پورصمدی که چندین روز در آی.سی.یو بیمارستان شمس شهر تبریز در بستر مرگ به‌سر می‌برد در روز ۱۰ آبان ماه در گذشت. زندانی سیاسی کریم پور صمدی در طی مدتی که پدرش در واپسین لحظات حیات خود در بیمارستان بستری بود و چشم انتظار آخرین وداع با فرزندش را می‌کشید تمام تلاش خود را بکار برد تا آخرین خواسته پدر را برآورده کند ولی بازجویان قصی القلب و تهی از انسانیت مانع آخرین خواست پدر وی شدند و او چشم انتظار دیده از جهان بر بست. زندانی سیاسی کریم پورصمدی در طی این مدت تحت شدیدترین فشارهای عاطفی قرار داشت و تا آخرین لحظه تلاش نمود که با پدرش ملاقات داشته باشد که با ممانعت بازجویان وزارت اطلاعات مواجه شد.

آقای صمدی پس از در گذشت پدرش در تلاش و کوشش است تا شاید بتواند در مراسم خاکسپاری او شرکت نمایند اما هنوز مشخص نیست که بازجویان وزارت اطلاعات به او چنین اجازه‌ای دهند.

لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی کریم پورصمدی ۲۳ دی ماه ۱۳۸۸ در جریان اعتراضات گسترده دستگیر شد و بیش از ۵ ماه در سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین زندانی بود و بعد از آن او را به بند ۳۵۰ منتقل کردند و سپس به بند ۲ زندان گوهردشت کرج تبعید شد. او بیش از ۹ ماه است که در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afc571bb-a115-41db-9085-9abbc98d3606"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات