728 x 90

افزايش فشار بر زندانيان,شكنجه در نظام پليد ,

یورش خونین باندهای مافیایی وابسته به رئیس زندان گوهردشت به یکی از زندانیان بی‌دفاع

-

یورش خونین باندهای مافیایی وابسته به رئیس زندان به زندانیان بی‌دفاع
یورش خونین باندهای مافیایی وابسته به رئیس زندان به زندانیان بی‌دفاع
بنابه گزارش دریافتی، در جریان یک درگیری خونین در بند ۱ زندان گوهردشت کرج یک زندانی به‌شدت مجروح و در آستانه مرگ به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شد.

روز یکشنبه، ۲آبان‌ماه، وحید خدابخش، یکی از زندانیان این بند، همراه با پاسداربندها که از دادگاه به بند ۱ بازگردانده می‌شد، به عمد از محلی او را به بند۱ بازگرداند که توسط باندهای مافیایی زندان مورد هجوم قرار گیرد. پاسداربندهای همراه او زمانی که این زندانی بی‌دفاع در محاصره کامل باند مافیای زندان قرار گرفت، او را رها کرده و آنجا را ترک نمودند تا آنها بتوانند او را به راحتی از پای در آورند. مهاجمین باند مافیایی که تعداد آنها بین ۷ الی ۸نفر بود، او را دوره کردند و با چاقو به وی حمله‌ور شدند و زندانی بی‌دفاع را آماج چاقوهای خود قرار دادند. زندانی وحید خدابخش از ناحیه ششها، کتف، شکم و پاها مورد اصابت چاقوی آنها قرار گرفت. شش او از ۲ناحیه سوراخ شده بود و هم‌چنین رگ پای او قطع گردید.
زندانی وحید خدابخش در آستانه مرگ به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شد و گفته می‌شود وضعیت او بسیار حاد است.
گفته می‌شود علت این یورش سازمانیافته باند مافیایی زندان به این زندانی، به‌خاطر انتقام‌گیری از پاسداربندی که چند هفته پیش توسط زندانیان بند ۱ گوشمالی گردیده بود، می‌باشد.

باندهای مافیای زندان که در بندهای مختلف زندان گوهردشت کرج توسط علی حاج‌کاظم، علی محمدی، رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی، رئیس و معاون اطلاعات زندان، تشکیل شده‌اند، در فروش مواد مخدر، حمله به زندانیان عادی معترض به شرایط طاقت‌فرسای زندان و حمله به زندانیان سیاسی بکار گرفته می‌شوند. آنها در زندان از تلفنهای همراه برخودار هستند و هم‌چنین مسلح به سلاحهای سرد مانند قمه، چاقو و حتی شمشیر می‌باشند. مسئولین زندان و پاسداربندها هنگام درگیری باند مافیایی با زندانیان دربند دخالت نمی‌کنند تا زمانی که درگیری به پایان برسد بعد از آن اقدام به تخلیه کشته‌ها و زخمیها از بند می‌نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/848a1d1f-216a-43ad-a35e-2b246d7a77f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات