728 x 90

شقه دروني رژيم,

مراجع صاحب‌نام قم هنوز حاضر به ملاقات با خامنه‌ای نشدند

-

سفر ولی فقیه ارتجاع به شهر قم
سفر ولی فقیه ارتجاع به شهر قم
در دومین روز سفر ولی‌فقیه ارتجاع به قم، هنوز هیچ‌یک از مراجع جدی و صاحب نام قم حاضر به ملاقات با خامنه‌ای نشدند و به این ترتیب بیش از پیش بر بی‌اعتباری او تأکید کردند.
خبرگزاری فارس، ۲۷مهر، در گزارش خود تلاش کرد ملاقات شماری از نمایندگان خبرگان ارتجاع و گردانندگان تشکل آخوندی موسوم به جامعه مدرسین قم با خامنه‌ای را با آب و تاب منعکس کنند تا خلاء خودداری مراجع از پذیرش ولی‌فقیه را پر کنند.

در این گزارشها، علاوه بر آخوند یزدی، آخوند مصباح یزدی و آخوندهاشمی شاهرودی، تنها از آخوند نوری همدانی و آخوند جوادی عاملی که هر دو از محارم نظام و آخوندهای حکومتی هستند به‌عنوان بالاترین افرادی که با خامنه‌ای ملاقات کردند، یاد شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های باند ولی‌فقیه، که چنته علی گدا را به کلی خالی دیده‌اند، با ذکر غیرمستقیم نقل قولی از وحید خراسانی از مراجع قم در مورد خامنه‌ای که معلوم نیست در کدام تاریخ گفته است، تلاش کردند چنین وانمود کنند که گویا نظر وی نسبت به ولی‌فقیه ارتجاع مثبت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c207d94d-5220-4ce3-9fb5-0f1fbd88389d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات