728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,احمدي نژاد - لبنان,

دادگاه بین‌المللی رسیدگی به پرونده ترور رفیق حریری

-

رفیق حریری
رفیق حریری
«احمدی‌نژاد تحقیقات دادگاه بین‌المللی رسیدگی به پرونده ترور رفیق حریری را ساختگی نامید و آن را زیر ضرب بود».
این گزارش خبرگزاری فرانسه از اظهارات پاسدار ا حمدی‌نژاد در لبنان است. راستی پاسدار احمدی‌نژاد با پرونده ترور رفیق حریری و دادگاه بین‌المللی رسیدگی به آن چه کار دارد؟! آیا نگران چیزی است؟!

دادگاه بین‌المللی لاهه درحال بررسی پرونده ترور نخست‌وزیر فقید لبنان رفیق حریری است. قرار است نتیجه بررسیها به ‌زودی منتشر شود و نام آمران و عاملان این ترور مشخص شود. منابع مطلع پیش‌بینی می‌کنند دادگاه بین‌المللی لاهه، حزب‌الله تحت حمایت رژیم ایران و هواداران سوریه را متهم به ترور رفیق حریری کند.

حزب‌الله به پشتوانه رژیم آخوندی تلاش می‌کند تا در روند دادگاه بین‌المللی اخلال ایجاد کند. یکی از اهداف سفر پاسدار احمدی‌نژاد به لبنان چاره جویی برای این مشکل بوده است.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس نوشت: «در پاسخ به این سؤال که احمدی‌نژاد چرا در مقطع کنونی به لبنان سفر می‌کند باید به عواملی اشاره کرد که از چند ماه گذشته نشانه‌های آن در قالب توطئه‌ای به نام دادگاه بین‌المللی‌ترور حریری و رای اولیه آن پدیدار شد».

هفته‌نامه صبح صادق متعلق به سپاه پاسداران نیز روز ۱۹مهرماه جاری تهدید کرده بود: «اگر موضوع حکم دادگاه بین‌المللی برای متهم کردن افراد حزب‌الله متوقف نشود، ادامه فعالیت حکومت سعد حریری غیرممکن خواهد شد».

مسعود ادریسی سفیر سابق رژیم در لبنان اعلام کرد: «گفته می‌شود که دادگاه بین‌المللی لاهه قصد دارد بعضی از افراد حزب‌الله را به‌عنوان عامل ترور حریری معرفی کند و این برای حزب‌الله خط قرمز است».

روز هشتم مردادماه منابع اطلاعاتی آلمان در برلین فاش کرده بودند: «متهم اصلی در ترور رفیق حریری به‌نام مصطفی بدرالدین که از کادرهای حزب‌الله است و معروف به الیاس صعب است به همراه تعداد دیگری از متهمان این پرونده به ایران رفته است. رژیم ایران این افراد را با یک هواپیمای اختصاصی از دره بقاع لبنان به دمشق و از آنجا به تهران منتقل کرده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2aff5bc4-9e79-4157-b133-b46a60b922c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات