728 x 90

انتقال اجباري اشرف,حمله به اشرف,لغو محاصره اشرف,

شیخ عبدالله حسین الجباره از ساکنان اشرف حمایت کرد

-

حمایت مردم استان صلاح‌الدین از ساکنان اشرف
حمایت مردم استان صلاح‌الدین از ساکنان اشرف
شیخ عبدالله حسین الجباره، عضو شورای استان صلاح‌الدین عراق، حمایت خود را از ساکنان اشرف اعلام کرد و گفت: مردم استان صلاح‌الدین از مبارزه مردم ایران به‌خاطر نیل به آزادی حمایت می‌کنند و دخالتهای آشکار رژیم ایران در عراق را محکوم می‌نمایند.
عضو شورای استان صلاح‌الدین در اظهارات مطبوعاتی گفت: ساکنان اشرف میهمانان عراق هستند و بر ماست که تا زمانی که در عراق هستند، هر آن‌چه را که از همکاری و همیاری می‌توانیم، در حق آنها فروگذار نکنیم.

وی تأکید کرد: محاصره و تجمع نیروها علیه آنها مخالف سنتهای تاریخی و عربی و اسلامی ماست.
شیخ عبدالله حسین الجباره افزود: رژیم ایران از مشکلات داخلی رنج می‌برد و همینطور از مشکلات خارجی و می‌خواهد با ایجاد میدانهای درگیری فرعی، این مشکلات را به خارج صادر کند و با دخالت در عراق به طرف آمریکایی فشار می‌آورد تا از فشار بر او کم کند. این مسایل به عراق ربط ندارد و عراق در زمینه مشکلات ایران و آمریکا، هیچ نقشی ندارد.

شیخ عبدالله حسین الجباره تصریح کرد: اکثریت مردم صلاح‌الدین از مبارزه مردم ایران برای آزادی حمایت می‌کنند و دخالتهای غیرقابل قبول این رژیم را محکوم می‌نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/572b1c60-7202-4802-bc01-cc1e6c9fc9c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات