728 x 90

حمله به اشرف,

حمایت شورای شهر و انجمن پارتیزانیها درگرولی اَسکو ایتالیا، از اشرف و راه‌حل سوم مریم رجوی

-

حمایت شورای شهر و انجمن پارتیزانیها درگرولی اَسکو ایتالیا از مقاومت ایران
حمایت شورای شهر و انجمن پارتیزانیها درگرولی اَسکو ایتالیا از مقاومت ایران
از طرف شورای شهرداری شهر گرولی اسکو GRUGLIASCO از استان پی مونتهPIEMONTE جلسه‌ای در حمایت از مجاهدان اشرف و راه‌حل سوم مریم رجوی در سالن شورای شهرداری این شهر برگزار گردید.
در این جلسه مشاوران شورای شهرداری و نمایندگان انجمن مریدیانا و عدالت و ازادی و کمیته ملی پارتیزانهای کوله دلیس شرکت داشتند.

جوزپ ریتزو مشاور شهرداری و رئیس انجمن پارتیزانهای شهر گرولی اسکو در سخنان خود در این جلسه گفت:
رژیم دیکتاتوری آیت‌الله‌ها در این سالها در نقض حقوق‌بشر از هیچ چیز کوتاهی نکرده است و هر روز به ابعاد آن اضافه شده است، سنگسار، شکنجه، اعدام زندانیان سیاسی، از بدترین نوع شکنجه‌ها می‌باشد که این رژیم به مردم ایران تحمیل کرده است. مردم ایران خواهان ازادی و دموکراسی در ایران هستند. وظیفه ما است که به مردم ایران و مقاومت آن کمک کنیم. ما از راه‌حل سوم خانم مریم رجوی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم چون تنها راه برای تغییر رژیم است. این وظیفه ما است که جوامع بین‌المللی را وادار کنیم تا از مجاهدان اشرف حمایت کنند و در حفاظت آنها بکوشند زیرا اشرف پاسخ واقعی و راه‌حل دموکراتیک برای برقراری دموکراسی در ایران است.

تولیو مونتی رئیس مجمع لایسه برای قوانین شهر تورینو، در سخنان خود گفت:
مماشات با این رژیم به آن دست باز در نقض حقوق‌بشر و صدور تروریسم داده اما راه اصولی و دموکراتیک این است که امروز جوامع بین‌المللی در کنار مردم ایران و مقاومت آنها که نیروی محوریش سازمان مجاهدین خلق ایران است بایستد، تا بتوانند این رژیم را سرنگون کنند و دموکراسی در ایران برقرار شود. مقاومت ایران که نیروی اصلی آن رزمندگان اشرف هستند با رهبر پرجاذبه آن خانم مریم رجوی همراه با مردم ایران تنها آلترناتیو برای تغییر دموکراتیک در ایران هستند. از دولتهای غربی و دولت ایتالیا می‌خواهیم که مقاومت ایران را به‌رسمیت بشناسند و مسئولانه در حفاظت شهر اشرف دخالت کنند تا سازمان ملل بتواند به‌طور جدی در آنجا حضور داشته باشد.

یوسف لسانی از انجمن ایران آزاد و دموکراتیک در سخنان خود تأکید کرد:
وظیفه سازمان ملل‌متحد و جوامع بین‌المللی است که در جهت حفاظت اشرف به‌طور جدی دخالت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b5ebbda-bc8d-41a3-9b2a-c7a7b57bb421"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات