728 x 90

-

پیامهای تسلیت به‌مناسبت درگذشت شیرزن قهرمان مادر کوشالی

-

مادر کوشالی در آکسیون حمایت از اشرف
مادر کوشالی در آکسیون حمایت از اشرف
پیام تسلیت سازمان چریکهای فدایی خلق ایران
با تاسف و تاثر مادر کوشالی درگذشت. روز شنبه ۳مهر، خانواده شهدای سازمان مجاهدین خلق ایران خبر درگذشت خانم محترم ایجه‌ای (مادر کوشالی) را به اطلاع عموم هم‌میهنان رسانده است. مادر کوشالی انسانی مبارز، مهربان، رنجدیده و مقاوم بود که ۴پسر و همسر یکی از پسرانش به دست جلادان خمینی به شهادت رسیده‌اند. مادر کوشالی به‌طور مداوم در افشای سیاستهای سرکوبگرانه مستبدان حاکم بر ایران به تلاش خستگی‌ناپذیر ادامه می‌داد. وی از پیگیرترین فعالان حقوق برحق مردم ایران برای آزادی و دموکراسی بود.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران درگذشت این انسان والا و مقاوم را به خانواده او، به خانواده شهدای مجاهد و تمامی خانواده‌های شهدا و جانباختگان جنبش آزادیخواهی مردم ایران و به سازمان مجاهدین خلق ایران تسلیت می‌گوید.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران
یکشنبه ۵مهر ۱۳۸۹ (۲۶سپتامبر ۲۰۱۰ )

پیام تسلیت دکتر کریم قصیم، مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت
درگذشت مادر کوشالی، مادر مجاهدان شهید و نیز مادر نسرین، اشرفی قهرمان، شیرزن استوار و پیر کاروان رزم و مقاومت، همراه همیشگی جنبش و حاضر در هر آکسیون و استقامت را به سهم خود به همه یاران، به ویژه به کاروانسالاران مقاومت سازمانیافته، خانم مریم رجوی و آقای مسعود رجوی، هم‌چنین به دبیرخانه شورای ملی مقاومت و همه مادران شجاع و رزمنده جنبش عمومی آزادیخواهی ملت ایران تسلیت می‌گویم.
یادش بزرگ و خاطره‌اش جاودان می‌ماند.

پیام تسلیت حمیدرضا طاهرزاده، عضو شورای ملی مقاومت
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
فقدان اسفناک مادر مجاهد و گرامیمان مادر کوشالی داغ بزرگی بر روح و قلب همه رزمندگان و عاشقان آزادی ایران نهاد. خاطره تابناک این مادر رنجدیده که دلی به وسعت کهکشانهای لاینتاهی و قلبی به زیبایی جنگلهای شمال را داشت، تا ابد در روح و جسم همه مبارزان نقش خواهد بست چرا که هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق.
نام مادر کوشالی مهربان و دلسوز ما یقیناً در روز بزرگ آزادی گلبانگ همه ترانه‌ها و سرودها و در گلخند همه ایرانیان شریف و آزاده طنین خواهد انداخت. فقدانش را به آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی که مادر آنها را عاشقانه می ستود و همه خانواده‌های شهیدان و یاران مقاومت در اشرف به‌خصوص فرزند دلاورش خواهر مجاهد نسرین و همه همسنگرانم در شورای ملی مقاومت تسلیت می‌گویم.
یادش بخیر و نام پرشکوهش زیب هر سنگر این مقاومت باد

پیام تسلیت انجمن هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران – اوربینو ایتالیا
درگذشت مادر مجاهد، محترم ایجه‌ای، مادر کوشالی، مادر دلاور پنج شهید مجاهد خلق را به رهبری مقاومت ملی ایران مسعود و مریم و مسئول اول سازمان مجاهدین خلق، خواهر صدیقه حسینی و فرزندانش به ویژه خواهر نسرین کوشالی و تمامی قهرمانان شهر اشرف و همه مجاهدین در جای‌جای ایران و جهان تسلیت می‌گوییم. یاد مادر قهرمان مجاهد، مادر کوشالی که طی دوران مبارزه با رژیم آخوندی، پابه‌پای فرزندان مجاهدش در تمامی صحنه‌های رزم حضور فعال داشت، البته در خاطره همه یاران مقاومت و تاریخ ایران زمین باقی خواهد ماند.
یادش گرامی و راهش پررهرو باد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a922710-daa2-4680-ac36-c316c350f81a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات