728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

شرکت خودروسازی کیاموتور کره‌جنوبی، سازنده قطعات خودروی پراید در ایران، صادرات خود به ایران را متوقف کرد

-

کره جنوبی صادرات خودرو به ایران را متوقف کرد
کره جنوبی صادرات خودرو به ایران را متوقف کرد
شرکت خودرو سازی کیاموتور کره جنوبی، سازنده قطعات خودروی پراید در ایران، اعلام کرد صادرات خود به ایران را متوقف می‌کند. مایکل چو، سخنگوی کیاموتور، به خبرگزاری فرانسه گفت: تحریمهای دولت کره جنوبی بخشی از این تصمیم‌گیری بوده است. مطابق گفته‌های شرکت کیا، خودروی پراید 30 تا 40درصد خودروهای موجود در جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهد…
کیاموتور اعلام کرد که ماه گذشته تمامی صادرات خود به ایران را متوقف کرده است، این شامل خودروهای کامل و قطعات خودرو می‌شود. در سال گذشته این شرکت 4210خودروی کامل و 17040خودرو به‌صورت قطعات یدکی به ایران صادر کرده است تا در ایران مونتاژ شوند.
خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کرد: به دنبال تحریمهای سئول، بیش از سه چهارم صادرکنندگان کوچک و متوسط کره جنوبی به‌طور کامل یا جزئی صادرات خود به رژیم ایران را متوقف کرده‌اند. قطع صادرات شرکتهای کره جنوبی به‌دلیل ترس از عدم دریافت پول در مقابل صادرات می‌باشد. وزارت دارایی کره جنوبی اعلام کرده است که به‌خاطر نقض قانون معاملات ارزی خارجی مجازات شدیدی علیه شعبه بانک ملت در سئول اعمال خواهد کرد.
کره جنوبی هم‌چنین گفت که تضمین صادراتی برای محموله‌های ایران را کاهش خواهد داد. در ماه ژوئیه، شرکت مهندسی و ساختمانی جی. سی پیش‌تر اعلام کرده بودند که از یک پروژه بیش از یک میلیارد دلاری برای ساخت کارخانه گاز در ایران به‌دلیل تحریمها اعلام انصرف کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e654ffc2-9536-4d00-8946-9d4c70d4453c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات