728 x 90

بحران اقتصادي رژيم,

بدهی ۱۴۰میلیارد دلاری دولت پاسدار احمدی‌نژاد

-

میلیاردها دلار پول ایران از طریق بانکی در آلمان منتقل می شود
میلیاردها دلار پول ایران از طریق بانکی در آلمان منتقل می شود
طبق گزارشهای رسمی بانک مرکزی رژیم، رقم بدهی‌های دولت پاسدار احمدی‌نژاد در حال حاضر بالغ بر ۱۴۰میلیارد دلار می‌باشد، براساس این آمار نزدیک به ۶۰میلیارد دلار از این مبلغ، بدهی دولت به بانک ‌‌مرکزی و سایر بانکهای داخلی می‌باشد. رسانه‌های حکومتی ماه گذشته به استناد و به‌نقل از گزارش بانک مرکزی، بدهیهای دولت پاسدار احمدی‌نژاد را ۱۲۷میلیارد دلار اعلام کرده بودند. بر پایه گزارش زمستان گذشته بانک مرکزی، میزان بدهی‌های دولت و شرکتهای دولتی در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۸ نسبت به یک سال پیش از آن، ۲۱درصد افزایش را نشان می‌داد. به گزارش سایت حکومتی آفتاب نیوز، دولت پاسدار احمدی‌نژاد طی چند سالی که حاکم بوده، بالغ بر ۲۵۶میلیارد دلار از درآمدهای نفتی کشور را هزینه کرده‌ و با توجه به ارقام رسمی و اعلام شده بانک مرکزی، بر اثر هزینه‌های نامعلوم و ریخت‌وپاشهای بی‌سابقه، ۱۴۰میلیارد دلار بدهکاری بالا آورده است.
علاوه بر این، دولت پاسدار احمدی‌نژاد و شرکتهای دولتی در ۴سال گذشته، برای تامین مالی طرحهای خود، با توزیع اوراق مشارکت میان مردم از آنها پول دریافت کردند که باید اصل و سود آن را بپردازند و جمع بدهی دولت، بابت اصل و سود این اوراق، ۱۶میلیارد دلار برآورد شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f9eea92-a3d6-46e7-8378-3cbe9abf5666"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات