728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,افزايش فشار بر زندانيان,

فراخوان به نجات جان زندانیان در زندانهای حکومت ایران

-

محسن بیک‌وند که بارها توسط شکنجهگران زندان گوهردشت مورد شکنجههای وحشیانه قرار گرفته بود
محسن بیک‌وند که بارها توسط شکنجهگران زندان گوهردشت مورد شکنجههای وحشیانه قرار گرفته بود
اطلاعیه - کانون حمایت از خانواده‌های جان‌باختگان و بازداشتی ها:
در شرایطی که زندانهای ایران مملو از زندانی است و زندانیان از کوچکترین حقوق در زندانهای رژیم محروم هستند، رژیم ایران قتل و کشتار تدریجی و ضرب‌وشتم زندانیان تا نقض عضو آنها را در دستور کار خود قرار داده است.
سه‌شنبه ۹ شهریور محسن بیک‌وند، یکی از زندانیان زندان گوهردشت کرج در زیر شکنجه دژخیمان جان باخت.
محسن بیک‌وند که بارها توسط شکنجه‌گران زندان گوهردشت مورد شکنجه‌های وحشیانه قرار گرفته بود، در بند ۶ ، سالن ۱۶ زندان گوهردشت کرج به‌قتل رسیده است. دژخیمان زندان گوهردشت او را شدیداً مورد شکنجه قرار داده به‌نحوی که هر دو پای وی شکسته و دستانش از کار افتاده بود و بدنش را سوزانده بودند.
روز دوشنبه ۱۵ شهریور عوامل وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج به زندانیان بند یک این زندان وحشیانه حمله کرده و حداقل۷ تن را به‌شدت زخمی‌کردند که ۴ تن از مجروحین به علت شدت جراحات وارده به بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شدند. در این هجوم وحشیانه زندانی جواد زارع چشم خود را از دست داد.

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه زندانی عباس توکلی برازجانی در زندان گوهردشت مورد تهاجم باند مافیایی وابسته به رئیس زندان، حاج کاظم قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. بعدازظهر سه‌شنبه چند تن از خبرچینهای علی حاج کاظم در بند ۶ به زندانی عباس توکلی با چاقو به وی حمله‌ور شدند. آقای توکلی بر اثر این یورش وحشیانه از ناحیه چشم چپ و دست چپ مجروح شد.
هفته گذشته یک زندانی جوان به‌نام شاهین رجبی مورکانی ۲۸ساله، که در زندان کارون اهواز و گوهردشت کرج در حال طی کردن محکومیت خود به‌سر می‌برد. به ناگهان از گوهردشت به اهواز منتقل شد و توسط شکنجه‌گران نیروی انتظامی به قتل رسید.
هم‌چنین هفته گذشته، یک زندانی در کامیاران به‌نام غلامرضا بیات در زیر شکنجه جان باخت.

کانون حمایت از خانواده جانباختگان و بازداشتی ها، ضرب‌وشتم و شکنجه و کشتار سیستماتیک زندانیان توسط باندهای مافیایی و مقامهای زندانهای رژیم ایران را شدیداً محکوم می‌کند و کلیه مجامع حقوق‌بشری و کمیساریای حقوق‌بشر سازمان ملل را برای نجات جان زندانیان در زندانهای قرون‌وسطایی رژیم ایران فرا می‌خواند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3e91c79-9bb0-4ad4-a1ec-a13e48ff9884"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات