728 x 90

اتمي رژيم ,افشاي پروژه اتمي,

کنفرانس بزرگ مطبوعاتی مقاومت ایران در رسانه‌های عربی

-

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران برای افشای سایت جدید اتمی رژیم آخوندی
کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران برای افشای سایت جدید اتمی رژیم آخوندی
کنفرانس بزرگ مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن مورد توجه رسانه‌های عربی قرار گرفت:
روزنامه الشرق الاوسط: ”مجاهدین خلق“ بر وجود تاسیسات زیرزمینی د ر ایران تأکید می‌کنند. ساخت این سایت در بهجت‌آباد آبیک در سال ۲۰۰۵ شروع شد و تاکنون ۸۵درصد آن انجام شده است. این اطلاعات در زمانی اعلام می‌شود که رژیم ایران با فشارهای فزاینده به‌دلیل برنامه اتمیش روبه‌روست. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گذشته گفت که رژیم ایران مانع از بازرسی آژانس می‌شود و با آن برای اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه اتمیش همکاری نمی‌کند.

السیاسه چاپ کویت: سازمان مجاهدین خلق، بزرگترین جنبش اپوزیسیون در تبعید رژیم ایران، از وجود یک سایت مخفی جدید غنی‌سازی اورانیوم ایران در شهر آبیک در ۱۲۰کیلومتری تهران پرده برداشت.

ایلاف عربستان: مجاهدین خلق یک سایت مخفی غنی‌سازی اورانیوم ایران را که در سال ۲۰۰۵ کار آن شروع و ۸۵درصد آن انجام شده است را افشا کرد.

فرانسه ۲۴ – وایر عربی: سازمان اپوزیسیون ایرانی توضیح داد که شروع کار این سایت در همان زمانی صورت گرفته که رژیم ایران تأکید می‌کرد که فعالیتهای اتمی بحث‌برانگیز خود را متوقف کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af053763-ec70-4020-89cf-e5dec61d80b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات