728 x 90

انتقال اجباري اشرف,حمله به اشرف,

شیخ حارث الضاری، مجاهدان اشرف را میهمانان عراق توصیف کرد و خواستار تضمین حفاظت آنان شد

-

شیخ حارث الضاری، دبیرکل هیأت علمای مسلمین عراق
شیخ حارث الضاری، دبیرکل هیأت علمای مسلمین عراق
شیخ حارث الضاری، دبیرکل هیأت علمای مسلمین عراق، مجاهدین مستقر در ا شرف را میهمانان عراقیان شرافتمند دانست و خواستار تضمین حفاظت آنها توسط سازمان ملل‌متحد شد.
شیخ حارث الضاری در گفتگو با سرمد عبدالکریم، مدیرکل خبرگزاری اخبار عراق و در پاسخ به این سؤال که موضع شما در قبال اعمال فشار بر مجاهدین خلق در اشرف چیست؟ گفت:
مجاهدین خلق در اشرف از نظر عراقیان شرافتمند، میهمانان عراق محسوب می‌شوند، چرا که از زمان ورودشان به عراق تا امروز، هیچ عملی که موجب آزار مردم عراق شود، انجام نداده‌اند.

امروز بعد از اشغال عراق و خلع‌سلاح، آنها در معرض اذیت و آزار از سوی حکومت موجود در عراق قرار گرفته‌اند، ما همه تلاشهایی که برای آزار رساندن به آنها و یا تحویل دادنشان به ایران انجام می‌شود را محکوم می‌کنیم و سازمان ملل‌متحد را به برعهده گرفتن نقشش در حفاظت از آنها به‌عنوان پناهندگان غیرنظامی و خلع‌سلاح شده که هیچ عملی که موجب ضرر رساندن به عراق و مردمش باشد مرتکب نشده‌اند، فرا می‌خوانیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab63e400-549d-46ac-bb1d-6b2f5d221f91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات