728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

کشف دستگاههای شنود و تیمهای خرابکاری رژیم آخوندی در کویت

-

روزنامه کویتی القبس
روزنامه کویتی القبس
تلویزیون العربیه - اداره امنیت کویت طی دو روز گذشته تعدادی دستگاههای شنود که در مناطق مرزی در شمال کشور کار گذاشته شده بود را خنثی کرد.
روزنامه کویتی القبس صحت این اطلاعات که دستگاههای امنیتی از منابع اطلاعاتی، خود اطلاعاتی حول وجود هسته‌های خرابکار غیرفعال در کشور که هدفشان ایجاد هرج‌ومرج است را به‌دست آورده است، تایید کرد. بر این اساس این هسته‌ها در صورت حمله نظامی به ایران وارد عمل می‌شوند.
گزارش: یکی از مناطقی که به‌لحاظ امنیتی می‌بایست مستحکم باشد، مناطق مرزی است، امنیت کویت دستگاههای شنود کاشته شده را کشف کرد. حدود ۱۰ دستگاه شنود پیشرفته در داخل دستگاههای ارتباطی مربوط به شرکت ارتباطات کشف شد، این دستگاههای شنود به تماس‌گیرنده اجازه می‌دهد که هر آن‌چه در محیط می‌گذرد را بشنود و همه ارتباطات بیسیمی را دریافت نماید.

روزنامه القبس که این خبر را منتشر کرده است، خبرهایی که ارگانهای امنیتی حول وجود هسته‌های خرابکار غیرفعال در کشور دریافت کرده بودند را تایید می‌کند. هدف از وجود این هسته‌ها، ایجاد هرج‌ومرج در کویت در صورت حمله نظامی به ایران و یا در صورت تنگ شدن حلقه تحریم اقتصادی توسط سازمان ملل علیه تهران می‌باشد. هم‌چنین هسته‌هایی کشف شده‌اند که به سود ارگانهای نظامی منطقه‌یی پولشویی می‌کردند و از وجود گروههایی پرده برداشته شده است که در زمینه تهیه مواد غذایی و پزشکی و مصرفی برای قاچاق به ایران در صورت تشدید تحریم کار می‌کنند.
این گروهها تنها در کویت نیستند بلکه در چند کشور دیگر عربی خلیج (فارس) فعالیت می‌کنند. این روزنامه قبلاً به‌نقل از امنیت بحرین نوشته بود که در خلیج (فارس) گروههای مسلح هستند و در صورتی که به ایران حمله نظامی بشود، برای خرابکاری آماده می‌شوند…

مجری: وجود دستگاههای شنود در مناطق مرزی به چه معنی است؟ اولاً این دستگاهها چه کارآیی دارند و درثانی چگونه می‌توان این دستگاهها را بدون نظارت امنیتی کار گذاشت؟

سرهنگ ستاد بازنشسته فهد الشلیمی، کارشناسی امنیتی و استراتژیک : این کار نوعی جاسوسی الکترونیک است و شنود ارتباطاتی است. همیشه برجهای ارتباطاتی در نزدیکی مقرهای نظامی قرار می‌دهند که حفاظت‌شده باشند. لذا وقتی که فهمیدم در چه مناطقی این دستگاهها کار گذاشته شده است، برایم غافلگیرکننده بود…

مجری: یعنی شما از این بابت سورپریز شدید که این کار مشکل است؟

الشلیمی: ورود به این مناطق نیاز به اجازه‌نامه امنیتی دارد.

 مجری: یعنی با یک نفوذ امنیتی مواجه هستیم؟

الشلیمی: بله زیرا که ورود به این سه منطقه نیاز به اجازه امنیتی دارد و این اجازه‌نامه را تنها شرکت دارد و یا کسانی که در این محل کار می‌کنند. ولی ما در خلیج (فارس) تجربه‌داریم آن‌چه که در بحرین شد، همان کار در سعودی و کویت انجام شد. من به‌عنوان یک شهروند و نه کارشناس می‌گویم که دخالت رژیم ایران شاید که به چشم نبینیم ولی مثل هوا و گاز آن را بو می‌کشیم. من این خبر را تایید می‌کنم.

مجری: شما به‌لحاظ منابع و صحت خبر آن را تایید می‌کنید، آیا این وضعیت به‌معنی یک زنگ خطر بزرگ درخلیج (فارس) است؟

الشلیمی: ما دو سال است که داریم زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم ولی حرف این است که فعالیت امنیتی کویت و سیاست کویت و سیاست خلیج (فارس) دنبال درگیری نیست بلکه دنبال برخورد نرم است و با این خبر از طریق قانونی عمل می‌شود. ما در کویت بر اساس اقدامات قانونی عمل می‌کنیم. حتی عناصر امنیتی نیز نمی‌توانند این اقدامات قانونی را دور بزنند. لذا این کار وقت می‌گیرد. رودررویی اطلاعاتی با ایرانیها از مدتها پیش وجود دارد، چنین حادثه‌یی قبلاً نیز بوده است.

مجری: این خبرها بعد از مجموعه خبرهایی مطرح می‌شود که از کشورهای مخلتف خلیج (فارس) رسیده است که حول هسته‌های غیرفعال بود. به نظر شما چه نوع برخورد نرمی در این رابطه نیاز است؟

الشلیمی: فکر می‌کنم که ما از دهه هشتاد در این رودررویی هستیم و من یکی از کسانی هستم که در این رابطه کار می‌کردم. متاسفانه فعالیتهای اطلاعاتی رژیم ایران و ارزیابی اطلاعاتیشان این است که اقداماتی در چشم‌انداز دارند که ممکن است اقدامات اقتصادی و یا امنیتی باشد و تلاش می‌کنند که به اطلاعات بیشتری دست یابند و پیامهای بیشتری به کشورهای خلیج (فارس) برسانند. البته کشورهای خلیج (فارس) که آخرین آن بحرین بود، اعلام کردند که هیچ‌گونه دخالت آمریکا از طریق بحرین علیه ایران را تایید نمی‌کنند و من متعجب هستم که این تلاشها و فعالیتهای اطلاعاتی رژیم ایران در منطقه این روزها متراکم شده و ادامه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a05e6a2-f5f3-483f-8a6b-2f872eba4caa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات