728 x 90

شقه دروني رژيم,

حمله یکی از حامیان پاسدار احمدی‌نژاد به وی

-

پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
پاسدار احمدی‌نژاد و پاسدار رحیم مشایی
سعید ابوطالب، عضو سابق مجلس رژیم و از حامیان پاسدار احمدی‌نژاد گفت: دوستان و اطرافیان آقای احمدی‌نژاد مدعی هستند که جریان سومی را راه‌اندازی کرده‌اند، اما این مورد به چشم نمی‌خورد. البته در مواردی دیدگاه رئیس‌جمهور با اصول‌گرایی، ولایت‌فقیه و دوستداران خط امام و رهبری در تعارض است و به رفتارهای ایشان ایراداتی وارد است که برمی‌گردد به خصلتهای احمدی‌نژاد.

ابوطالب با لحنی اعتراضی گفت: عزل و نصبهای رئیس‌جمهور یک روش سیاسی را دنبال نمی‌کند و چندان ملاک تبعیت از رهبری، تجربه و سابقه علمی مطرح نیست و در دولت نیز منطقی وجود ندارد و بنده معتقدم اگر رئیس‌جمهور معتقد به اصل مترقی ولایت‌فقیه و اصول قانون اساسی و اصل ۱۱۰ قانون اساسی بود، مشایی را از دولت برکنار می‌کرد.

وی گفت: برخی کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و در حالی‌که احمدی‌نژاد از مشایی دفاع می‌کند و او را فردی قابل اعتماد و انقلابی می‌داند و می‌گوید برخی می‌خواهند من را بزنند، روشان نمی‌شود و مشایی را می‌زنند، می‌گویند افکار این دو متفاوت است. اما کاملاً روشن است که دیدگاه مشایی و احمدی‌نژاد تفاوتی با یکدیگر ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b776308b-33f8-4f13-9833-72db88f72741"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات