728 x 90

-

حملات راکتی اخیر از خاک مصر، به دستور رژیم ایران صورت گرفته است

-

عبور سلاح و مهمات از تونلهای زیرزمینی بین غزه و صحرای سینا
عبور سلاح و مهمات از تونلهای زیرزمینی بین غزه و صحرای سینا
جزییات جدیدی از نقش رژیم ایران در حمله موشکی از صحرای سینای مصر فاش شد.
محافل مطبوعاتی مصر اعلام کردند: حملات راکتی اخیر از خاک مصر، به دستور رژیم ایران و توسط گروه حماس اجرا شده است.
این حملات روز دوم اوت برابر با ۱۱مرداد از منطقه «تابا» در شبه جزیره سینای مصر علیه بندر ایلات صورت گرفت اما شماری از راکتها، به‌جای اسرائیل، کشور اردن را هدف قرارداد. در این حمله سه فروند در آبهای ساحلی یا فضای باز ایلات فرود آمد اما چهار موشک بندرعقبه اردن را مورد اصابت قرار داد که منجر به کشته شدن یک شهروند اردنی و زخمی شدن ۵نفر گردید. راکتها از نوع گراد ۱۲۲ میلیمتری بودند که در برابر هتل اینترکنتیننتال در بندر عقبه و در هشتصد متری کاخ ملک عبدالله، پادشاه اردن فرود آمدند. این دومین حمله راکتی انجام شده در چند ماه اخیر از طریق خاک مصر بود مقامهای جنبش فتح فلسطین فاش کردند یک گروه از نیروهای شاخه نظامی حماس به فرماندهی رائد العطار، از تونل‌های غزه با مصر به شبه جزیره سینای مصر رخنه کرده و از آن‌جا حمله راکتی را انجام دادند. روزنامه الجمهوریه مصر در مقاله‌یی به قلم محمدعلی ابراهیم، سردبیر خود نوشت: مصر با گستاخی کسانی که در راستای اجرای دستورات تهران به حاکمیت، امنیت و منافع مصر تعدی می‌کنند، کنار نخواهد آمد». وی هدف رژیم را این‌گونه بیان کرد که رژیم ایران می‌خواهد که نزاع خودش رو با اسرائیل به سراسر خاورمیانه بکشاند و منطقه را به آتش بکشاند».
سردبیر الجمهوریه افزود «اگرکسی مصر را به انداختن به توفان دریا تهدید کند، ما او را در خون غرق می‌کنیم».
روزنامه الاهرام مصر نیز درسرمقاله خود، حماس را افرادی نامید که «شعارهای رژیم ایران را تکرار می‌کنند و از پول‌های قاچاقی ایران بهره می‌گیرند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b165dc06-33be-444e-be6a-193029e85780"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات