728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

اعتراف به دخالت رژیم آخوندی در لبنان

-

نقشه لبنان
نقشه لبنان
یک سایت وابسته به ولی‌فقیه ارتجاع به نام «عصر ایران» به صراحت به دخالت رژیم آخوندی در لبنان اعتراف کرد. این منبع حکومتی، لبنان را «خاکریز اول رقابتهای منطقه‌ای» میان رژیم و آمریکا و متحدان آنها توصیف کرد و نوشت: «صحنه درگیری در لبنان در واقع رویارویی این دو نیرو با یکدیگر است. بنابراین، لبنان از این جهت برای هر دو طرف معادله قدرت در منطقه مهم است که بالا بودن دست هر کدام از این دو نیرو در این کشور، فی‌نفسه می‌تواند یک برگ برنده بازی باشد. صحنه لبنان به گونه‌ای است که هرگونه فشاری به حزب‌الله… به‌طور طبیعی از قدرت اهرمهای منطقه‌یی ایران… خواهد کاست و برعکس در صورتی که حزب‌الله لبنان یا سوریه در لبنان دست بالا را داشته باشند، فضا برای مانور سیاست منطقه‌یی جمهوری اسلامی ایران بازتر خواهد بود.
صحنه لبنان به‌لحاظ رقابتهای ژئوپلتیک منطقه‌یی ”بازی با حاصل جمع صفر“ است و بازنده بودن یک طرف به‌معنای برنده شدن طرف دیگر است».
این سایت ولی‌فقیه ارتجاع با نگرانی از دادگاه بین‌المللی پرونده ترور رفیق حریری نخست‌وزیر سابق لبنان نوشت: «هدف از این دادگاه فشار سیاسی به حزب‌الله، سوریه در سطح میانی و جمهوری اسلامی ایران در سطح بالاتر است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99a47439-fa30-48b1-aa6f-643eb47f5c8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات