728 x 90

-

حمله آخوند صادق لاریجانی به پاسدار احمدی‌نژاد

-

آخوند صادق لاریجانی و احمدی نژاد
آخوند صادق لاریجانی و احمدی نژاد
در تازه‌ترین نمونه از سگ دعوا بین دستجات باند ولی‌فقیه روز یکشنبه آخوند لاریجانی در پاسخ به حملات احمدی‌نژاد گفت من از باب یک شهروند عادی این مملکت چنین توقع حقی را از ایشان دارم. این چه ادبیاتی است که مثلاًًًًًًًًًًًًً خورد که خورد بگذار بخورد تا دردش بیاید
اکنون کار به جایی رسیده‌است که می‌گویند مجلس را به توپ می‌بندیم و به رئیس مجلس توهین می‌کنند.
اظهارات رئیس‌جمهور بر خلاف واقع است، من قبلاً به خودشان هم تذکر داده‌ام.

ایلنا: رئیس قوه قضاییه با انتقاد شدید از اظهارات رئیس‌جمهور در رابطه با این‌که قوه قضاییه مساله آزادی خبرنگاران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، گفت: من از باب یک شهروند عادی این مملکت چنین توقع حقی را از ایشان دارم. این چه ادبیاتی است که مثل خورد که خورد بگذار بخورد تا دردش بیاید، توقع ‌ما از رئیس‌جمهور این است که ادبیاتش متین و فاخر و با تعابیر جا افتاده و البته صحیح و منصفانه باشد.
 رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با انتقاد شدید از اظهارات رئیس‌جمهور در رابطه با این‌که قوه قضاییه مساله آزادی خبرنگاران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، گفت: قبل از ورود به مباحث دستور جلسه مطلبی را باید عنوان کنم و آن این‌که دیروز در روز خبرنگار مطالبی غیرمنصفانه راجع به قوه قضاییه مطرح شده و متاسفانه شخص رئیس‌جمهور هم در این مطالب غیرمنصفانه شرکت کرده‌اند.
رئیس دستگاه قضا افزود: در آن جلسه مطرح شده است که قوه قضاییه مساله آزادی خبرنگاران را تحت‌تاثیر قرار داده و گاهی خبرنگاران برای پاسخگویی به مطالبی که درج و نقل می‌کنند محکوم یا روزها و ماه‌ها در راهروهای دادگاهها کشانده می‌شوند.
وی با تأکید براینکه از خبرنگاری که مطالب خلاف واقع می‌گوید شاید چندان انتظاری نباشد تا از شخص رئیس‌جمهور، ابراز داشت: البته لحن خبرنگار و پاسخ رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که مساله از پیش طراحی شده است و ناشی از تحریک محرکان و تشویق مشوشان. آن‌چه در این مساله مهم است نحوه گفتار و نسبتهایی است که شخص رئیس‌جمهور به قوه‌قضاییه داده‌اند.
وی ادامه داد: ایشان مدعی می‌شوند که قوه قضاییه می‌گردد تا خبرنگاری که به نقد دستگاهی یا مسئولی پرداخته را یک جوری محکوم کند بعد به فردی اشاره‌ می‌کند که هیأت منصفه گفته‌اند او جرمی مرتکب نشده ولی قاضی او را محکوم کرده‌است بعد هم اشاره و اشکالی به دادستان که مدعی العموم است و در مواردی که به شخص رئیس‌جمهور توهین شود باید بدون شکایت به مسأله رسیدگی کند و ما تاکنون ندیده‌ایم که دادستان وارد شود نیازی هم البته نداریم ما خادم مردم هستیم.
توقع‌ما از رئیس‌جمهور این است که ادبیاتش متین و فاخر و با تعابیر جا افتاده و البته صحیح و منصفانه باشد.

آملی لاریجانی با اشاره به این‌که توقع‌ما از رئیس‌جمهور این است که ادبیاتش متین و فاخر و با تعابیر جا افتاده و البته صحیح و منصفانه باشد، اظهار داشت: ایشان اضافه می‌کند در مواردی هم که حتی اسمی از کسی برده نشده است قاضی می‌گوید این مطلب به فلان شخص می‌خورد، در حالی‌که وقتی مطلبی نوشته می‌شود و نقد می‌شود اگر به کسی هم خورد، خورد. باید بخورد تا دردش بیاید. اینها تقریباً مطالب روز گذشته ایشان است. اولاً توقع‌ما از رئیس‌جمهور این است که ادبیاتش متین و فاخر و با تعابیر جا افتاده و البته صحیح و منصفانه باشد.
وی افزود: من از باب یک شهروند عادی این مملکت چنین توقع حقی را از ایشان دارم. این چه ادبیاتی است که مثلاًًًًًًًًًًًًً خورد که خورد بگذار بخورد تا دردش بیاید و در جلسه رسمی آن هم رئیس‌جمهور این کشور چنین سخنانی قابل توجیه نیست و دوستانه عرض می‌کنم صحیح نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37eb607c-2735-4ede-82e0-65d455b54e6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات