728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

صدور تروریسم و دخالتهای رژیم در عراق و دیگر کشورهای منطقه

-

رژیم آخوندی بانکدار مرکزی تروریسم در منطقه است
رژیم آخوندی بانکدار مرکزی تروریسم در منطقه است
تلاش رژیم برای صدور بحرانهای گریبانگیر خود با ابزار تروریسم به عراق و دیگر کشورهای منطقه شدت گرفته و واکنشهای خشم و نفرت شخصیتهای ملی و مردم عراق و دیگر کشورهای منطقه را به همراه داشته است.
دکتر صالح المطلک، از رهبران العراقیه، به الحره گفت: رژیم ایران خواستار تشکیل دولت فرقه‌گرا در عراق است. آن‌چه در این معادله غایب است، خواست و اراده ملی عراق است.
اسامه النجیفی، از رهبران ائتلاف العراقیه گفت: رژیم ایران در امور داخلی عراق دخالت می‌کند و فراکسیونهای سیاسی عراقی را به سدکردن راه العراقیه در تشکیل دولت وادار می‌سازد.
حامد مطلک، از رهبران العراقیه، نسبت به دخالت رژیم ایران و اخلال در تشکیل دولت عراق هشدار داد. وی گفت: مشکل اصلی در عراق تصمیم‌گیریهای سیاسی است که خارج از عراق اتخاذ می‌شود. حامد مطلک افزود: رژیم ایران بیشترین دخالت را در عراق دارد و فراکسیونهایی در این کشور هستند که با این رژیم روابط ویژه‌یی دارند.

در همین حال، فرماندهان آمریکایی موارد دیگری از جدیدترین دخالتهای تروریستی رژیم ایران در عراق را افشا کردند.
تلویزیون الشرقیه گزارش داد: ژنرال رالف بیکر، معاون فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه مرکزی عراق گفت که نیروهای آمریکایی اطلاعاتی در دست دارند که نشان می‌دهد گروههای «کتائب حزب‌الله» و «روز موعود» که مورد حمایت و در ارتباط با سپاه قدس هستند، اخیراً در ایران برای انجام تهاجمات در داخل عراق و بمباران منطقه سبز و پایگاههای نظامی، آموزشهای فشرده‌یی دیده‌اند.
ژنرال رالف بیکر گفت: دو گروه کتائب حزب‌الله و روز موعود، مسئول تهاجم به منطقه سبز می‌باشند.

اما اقدامات جنایتکارانه و تروریستی رژیم تنها به عراق محدود نمی‌شود، در کویت، ۶تن از جاسوسان رژیم آخوندی که چند ماه پیش توسط مأموران امنیتی کویت در این کشور دستگیر شده بودند، محاکمه و به جاسوسی برای رژیم ایران متهم شدند. یکی از این افراد یک سرباز کویتی و بقیه ایرانی هستند.
هم‌چنین آخوند سعیدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران که در جمع مزدوران بسیجی سخنرانی می‌کرد، به‌طور صریحی به توجیه دخالتهای رژیم در کشورهای منطقه پرداخت و گفت: امروز لبنان، فلسطین و حتی عراق به‌عنوان خط مقدم برای حمله به ایران تلقی می‌شوند. حفظ خط مقدم جمهوری اسلامی… در برابر استکبار ضروری است.

از سوی دیگر هفته گذشته سرنخهای بیشتری به دست آمد که نشان می‌دهد رژیم آخوندی پشت ترور رفیق حریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان، قرار دارد. روزنامه السیاسه چاپ کویت نوشت: منابع اطلاعاتی آلمان در برلین گفتند: ”متهم اصلی در ترور رفیق حریری به‌نام مصطفی بدرالدین از کادرهای حزب‌الله، که نفر دست راست عماد مغنیه بود و هم‌چنین شماری دیگر از رهبران حزب‌الله، دو هفته پیش پس از تحقیقات بین‌المللی که از فرماندهان حزب‌الله به‌عمل آمد، با یک هواپیمای ایرانی از دره بقاع لبنان به دمشق و سپس به تهران منتقل شده‌اند.
السیاسه، براساس منابع گزارش خود، متهمان منتقل شده به تهران را عضو سپاه پاسداران رژیم ایران معرفی کرده و می‌نویسد: یکی از معاونان نعیم قاسم، نایب دبیرکل حزب‌الله و هم‌چنین یکی از همراهان حسن نصرالله از اداره حفاظت از شخصیتها، که مورد بازجویی قرار گرفتند، بعد از ۲۰ژوئیه گذشته به تهران منتقل شدند و تحت حفاظت سپاه پاسداران رژیم ایران ”که در اساس عضو آن بودند، قرار گرفتند“.

در همین حال، روزنامه فرانسوی لیبراسیون نیز نوشت: هم‌اکنون حدود پنج هزار عضو حزب‌الله در ایران حضور دارند و تعدادی از آنها در سرکوب تظاهرات سال گذشته شرکت داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf238567-cde4-4de0-a40c-b8157d84b29f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات