728 x 90

شقه دروني رژيم,

آخوند یزدی: رحیم مشایی انحراف فکری دارد

-

آخوند یزدی
آخوند یزدی
با تشدید بحران در باند خامنه‌ای بر سر اظهارات رحیم مشایی رئیس دفتر احمدی‌نژاد، آخوند یزدی نایب‌رئیس خبرگان ارتجاع، نیز وارد صحنه شد و اظهارات مشایی را خطرناک و نا به‌جا خواند و گفت رحیم مشایی انحراف فکری دارد.
آخوند یزدی گفت: نمی‌تواند در این گفت‌وگوی اجمالی همه نقاط لغزش و انحراف رئیس دفتر رئیس‌جمهور به‌خصوص در مطالبی که اگر گفته باشد، خطرناک است، برشمرد».
آخوندی یزدی اظهارات رحیم مشایی را برای «خوش آمدن این و آن» دانست و به پاسدار احمدی‌نژاد توصیه کرد: صلاح نظام، تشکیلات ریاست‌جمهوری نیست که رئیس دفتر وی در بحثهای تخصصی که نسبت به آنها بی‌اطلاع است، وارد شود».

آخوند سالک نماینده مجلس ارتجاع و سخنگوی تشکل آخوندی موسوم به روحانیت مبارز خواستار خلع مشایی از مصادر دولتی شد و گفت: «به‌دلیل اظهار‌نظرها و افکار التقاطی از سوی رحیم مشایی، رئیس‌جمهور محترم با توجه به صلاح نظام و انقلاب وی را از پستهای دولتی برکنار کند».
به گفته آخوند سالک، پیشتر آخوند علم الهدی، آخوند خاتمی و آخوند سعیدی نیز خواستار برکناری مشایی شده‌اند.
آخوند احمد خاتمی عضو دیگر هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع نیز با صدور اطلاعیه‌یی به رئیس دفتر پاسدار احمدی‌نژاد هشدار داد که: به جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی توصیه می‌کنیم که از به کار بردن ادبیات توهین‌آمیز دست بکشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/421af724-9054-46da-a023-a28bead044ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات